24h購物| | PChome| 登入
2004-11-05 19:23:35| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

║旅行日║

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年同上年一樣…都係去大尾督。
同樣都係去水霸打邊爐。
唯一唔同o既係同一班新朋友仔玩。

7:40am 同呀姚o係建生等Elaine同水青
8:05am 等齊人;搭505番學校 (企)
8:30am 番到學校.等 (企)
9:00am 集隊 (企)
9:10am 上車.出發

好好玩呀!
我地打完邊爐…就玩…‥.
'啤'牌;
踩單車;
所謂o既集體遊戲:解手、「輪住做」、砰'爸'嘩。

玩哩d遊戲…笑死咁濟…
笑到我兩邊牙'教'都緊埋…

其實…我地…
原本想放風箏架!不過…想買黎玩o個陣已經點幾…驚玩到一半要走…
原本想玩水槍、水彈架!帶都帶埋去架喇…不過…下下都要落去入水…好麻煩喔!


臨走o個陣…再同琪琪踩單車‥
番番起點時…有意外呀!
我腳板底抽筋呀陰公… ><" 痛到我死…仲係咁大叫…有d似生仔咁… ~~"
就算冇再抽…腳板底仍然好痛!


兩點九就上車回程喇。。
搭車途中,我地係咁影相…
原本我都想訓覺架~不過影相嘛…就唔訓喇!
好開心呀!我地大家邊凳車邊影相…好有趣~仲行黎行去喎…
其實我好驚咁攪法會分司機神架…不過佢同呀sir都冇話我地…
所以我地照影。

番到學校…落佐車之後…我地仲企晒o係度…又係因為影相。
係咁影係咁影…攪到我都笑緊晒…有時仲笑得好假添…不過唔理啦。

我仲叫『佢地』番番轉頭…一齊影相…點知… ><"
點知… 唉… 對唔住喔!

之後成班廿三個repeaters企定定o係度影相。
有成十幾部相機…影黎影去都好似影唔晒咁…而且有種感覺係…開記招…
望完一邊就望另一邊…d閃光燈係咁閃…係咁閃… ~~"

四點左右啦…就散喇~~
我同嘉欣一齊行去搭巴巴番屋企。
點知等佐十五分鐘…一隔A73先黎…不過收到msg…叫我唔好上車住…因為……
之後就睇住隔A73駛走。
又等多十五分鍾…『人』到車又到…真巧合…之後就一齊搭車車番屋企喇。
有chocolate食呀!好開心呀!

五點三左右啦…番到屋企喇!

今日係咁〝等〞…難怪隻腳會抽筋…真係企成日…
如果今日冇抽筋…可能會更加好玩、會更加開心的!
不過都好開心喇架!又有得一齊玩,又有得一齊食,又有chocolate!
哈哈~謝謝你。

台長: ⊕ClaiRoL⊕
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文