24h購物| | PChome| 登入
2003-06-25 00:01:49| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

烏鴉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個係我向日本發生,第二個關於動物既故事。




無聊既我向其中一日清晨六點零無啦啦醒左,之後再訓唔番。所以跟住我出左酒店向清晨既新宿到遊盪。發現完來四周都有好多烏鴉。但係大部份只要見到人都會即走。




當我經過其中一個垃圾桶時,見到有隻烏鴉向到食緊地上既食物殘渣。一個醉漢將佢手上既啤酒大力咁掉向o個隻烏鴉。烏鴉只係拍拍翼,側身閃過罐啤,酒,然后悠然自得咁享用佢既早餐。



然後用行動告訴醉漢,我有一雙能讓我一飛沖天的趐旁。我.可.以.飛.你.能.夠.嗎?




然後佢對住我笑,仲同我講:我地悠閒而開心既生活點解要被一d無謂人破壞呢?避開左無謂既爭端後,我地就可以繼續享受新既一日,同埋,美味的早餐。




最後我帶走左既,係一條佢送比我既羽毛同埋佢既教訓。




同埋,我遇上過一隻會說話的烏鴉。

台長: 3dom
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文