24h購物| | PChome| 登入
2006-12-10 01:31:24| 人氣40| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

轉載日記之060923

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4啦你地~~去4啦!!!!

爽我约??!!放我飞机??!!!?

知唔知搞到我俾屋企人啧吖!!

知你地唔知嘎拉!!

静系知道去埋d没益噶地方...

k房啦..东门啦...完全缺氧噶地方!!

去4啦...对身体唔好嘎!!

最紧要噶系我没钱啊!

我先没你地甘厚面皮拿父母D钱去吃喝玩乐吖!!

:“我唔舒服啊,唔去啦。其他人都唔去啦,去唱k啦。”

唔舒服就边度都唔好去啦,4系屋企训饱距啦!!

第二次啦你.....(握拳...-’_-)

=======================================================

健康噶人的生活方式

早上,当然系晨运啦...

同bowling小姐去左免费噶人民公园散心+做功课~~

超~~~~~~舒服吖`~~

景又舒服~~风又舒服~~

仲倾左好多好开心噶野`~

去左蛟湖路某间沙县小吃

吃左绊面,云吞&蒸饺....

意外的好吃涅!!

比其他地方多料D嘎~~~

好地方!!!

又去左小山山圣地~~

哦~~今日先发现老板系对TWINS吖~~

what a surprise!

555...[teppen]绝版啦..

baga莹话要送我嘎./...没啦没啦//....

bowling来左我屋企写作业吖

看左漫画..吃左我整噶三文治...好吃?

花生酱+牛油+炼奶+"噢利噢"

意外好吃哦!呵呵呵呵....

6:00pm.

不可能陪我游水的爱女为了安慰我

放下了身段~

终于啃陪我去啦

可恶的跟班小俊俊当然也去啦...

但是玩得很开心哦~~


======================================

一边吃饭一边同自称

善良又靓仔的秃头发信息

不停将我讨厌的皮蛋白

喂俾垃圾桶小俊俊吃

同秃头讨论左好多

love love噶话题

人不可以没内涵

单有外表不能代表什么

仲倾到我的伤心事,嘛~~~

原来他以前也会自卑吖~~?!

-’O-不敢相信呢~~



10:21PM.

纯纯表哥来稳我陪距买野

Excuse me...超市早关左门啦..

同纯纯一样甘猪~~

谢谢来找我哦~~

好久不见涅~!



0:05am.

sex and the city 看到我喊左....

太正啦...final season 14--The Ick Factor

女性系伟大的生物阿

详情自己看啦....



1000%地感谢今日陪过我外出&发信的人

一人一粒加好感度噶心心送俾你地~呵呵呵呵!!


台長: m.maymay-state

kamenashi瑩...
a no...绝版拉甘快?(teppen)..
ma....中有机会既..下次你见到就买拉..我负责比翻一半钱你.啦....哈....
2006-12-10 17:06:00
5tephy.5
UPUP
2007-03-24 18:28:52
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文