24h購物| | PChome| 登入
2004-04-30 23:28:59| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冇錢~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於去左J座啦...(開心)
今日一放學就去左太古m記等阿旦、希神、法蘭斯!!
等左一陣(都幾鬼耐),阿旦打電話黎~跟住見到佢慢慢咁行過黎!!
跟住同阿旦去uny玩具部兜左一個園,上番m記,發現法蘭斯喎=.=
跟咪去左太古ua睇下幾點有埸睇戲=結果都冇去睇€
跟住右番番m記等...等...等...等...
呀希神哥打黎話佢到左~終於黎齊啦...(心裹無名地興奮)
跟住阿旦同法蘭斯玩玩下大打出手~我想阻止但呀希神哥話等睇戲喎...
阿旦追左法蘭斯九條街→仲要係太古城入面~d人係咁睇戲
勁『火羅』囉....
我地去緊J座,阿旦右話番屋企喎=>冇計啦
小左一個人=冇晒意義
去到j座見到呀晴打緊波~我同佢地講野右唔應喎!
我地咪坐係到吹水~最後仲玩埋功夫添!
我地o既晚餐係右平右好食o既叮叮飯.一個字→正
我覺得法蘭斯有d暴力狂~自從佢係Fox身上學到met人秘技.更加如虎添翼
我地都冇佢辦法~唔通打佢咩.我地咁fd
好開心...小新38出左啦~我仲問法蘭斯借左20雞呀!
希望下次出黎法蘭斯d暴力狂會有所改善啦......

台長: 夜星魂★~
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文