24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 12:59:03| 人氣46| 回應0 | 上一篇

又一新賤作

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

haha~ 萬眾期待
又有噴血史出爐la~
~衣著篇~
呢次噴血既地方又係
怪人集中地.....捷運站
話說我哥日同leng 去見完菲菲媽之後
就返公館逛下~食個冰咁la~
係一出閘既時候
我地見到一個女人
佢著左一條牛仔裙,內加一條長褲
咁著都好正常既~(在台灣人眼中)
但.......一見到佢條裙
居然高腰到上心口~
haha~唔好玩la~
唔駛咁高下>.<
我同leng leng 就不停忍笑~跟住佢後面忍得好辛苦
突然.........係電光火石既一刻
一個好賤既思想出現左
影佢相la~haha~ 我就拿拿聲叫leng 用佢手機去紀錄呢一個咁難得既情境
我地不停咁跟係佢後面
捕捉佢最具神韻既一面~haha~
正ar~笑死左~~~
突然覺得自己好賤格~又覺得我地好有潛質做狗仔隊~
呵呵~~~
附上既pic 就係呢個高腰裙女子la~
ps~ 以後有埋亞leng 既狗仔隊手機
我地既噴血史真係生色不少la~

台長: 二B(leng&kit)
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文