24h購物| | PChome| 登入
2009-08-19 22:28:24| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小妹妹學堂之設計師哥哥~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

設計師哥哥(b先生)是間中會緊密聯繫的工作伙伴,他為人攪笑不在話下,敢言小敢行的性格更是我覺得小男人是世界上最可愛的動物,其中一點是因為他怕老婆...

今天是趕稿的最後一天(求神保祐...),我十分不客氣的對他進行了亡命追魂一天....

其實,在社會打滾小小日子,我學會一件事,就是將心比己,既是己所不容就勿施於人,這是我從朋友c身上學回來的生意之道..

打攪了b先生一整天,結束工作的時候,我跟他道歉..

我: b先生不好意思,其實我戒了奪命追魂call這個癮很久,今天用在你身上我自己都很無奈..

b先生: 不打緊,女人就是這樣...

我: 可我是少女...

b先生:你遲d就會明嫁啦,我老婆都係成日咁ga樣..

我: 吓,唔係呀化,男人唔係都唔喜歡女人追魂call的嗎?

b先生: 你知道你為什麼要契灶罅,而我它婆嫁得出嗎?

我:(內心&*^&*%&(^(*&*) 係係係...咁係咩呢?

b先生:小妹妹,過你2招,我琴晚開左一晚夜工,我老婆由11點開始打比我,打左4個鐘,之後佢就話,你反黎順手倒左d菜佢啦,d菜凍晒費事你食左又話肚痛啦,仲有呀,你反黎唔好入黎房間沖涼呀,你咁夜沖涼費事凍親啦,呀~係呀,你都唔好入黎訓啦,你唔沖涼咁臭無謂整污糟間房啦,咁係反黎唔好入房啦,你自己係廳訓啦,你知屋企無被嫁啦,你唔好入黎拎呀,一陣我凍親又要你陪我去醫院就唔好啦....

我:心感配服.....(內心 極度懷疑b先生因為受左我一日氣而耍我....)

台長: =**=小婷
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文