24h購物| | PChome| 登入
2008-03-30 15:58:28| 人氣459| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Central Park South

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Central Park South

Sometimes when I’m not with you
I pretend I am,
And I walk through the park.
Do you know something…
It’s very dirty in the park.
I mean there are big old rubbish grinders
That roll down the paths
Stirring yesterday’s dust all over today
And the benches aren’t clean
And even the ducks look dirty.

But when I look
Across the lake
And see the rock
Where we sometimes sit,
The park looks bright once more.


南中央公園

有時當我沒跟你在一起
我假裝我倆在一起,
然後我走過公園。
你知道在公園裡有某些非常贓的東西….?
我的意思是有許多毫無價值的廢物
從小路上滾下來
今天到處充滿著昨天留下來的垃圾
樹枝昰不乾淨的,
甚至於人看起來也是非常髒。

但當我環視這個湖泊時
我看見一塊我們曾經坐過的岩石,
喔!這個公園曾一度是非常美麗的。

台長: 蒼子

您可能對以下文章有興趣

人氣(459) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 轉載文 中英對照 |
此分類下一篇:True Love
此分類上一篇:I Think I Love You

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文