24h購物| | PChome| 登入
2001-05-31 21:57:17| 人氣113| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/5/01 "解放了"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於將語文通論份功課寄出了,希望老師在限期前收到啦!交完之後,成個人鬆晒~~

今日係中心的旅行日,帶了他們去文化博物館,骰仔,妳好o野,吾用紅地毯歡迎我~
(講笑o者),其實係多謝妳就真,勝了一個貼士給我們的老人家.中午去了吃台灣菜,老人家們吃得幾開心,我吃的鹵肉就麻麻了.吃過飯,我進行了一生人中,最激的一次,送花比幾十位女士,hehe,其實就是我中心的婆婆,因為我們中心今天的旅行是母親節旅行(中心天天都是母親節).
下午去了睇"金廁所",我無入去呀,只在門口睇,超~~是關個廁所都吾比人坐,連手都無得洗,還要比廿蚊先有得入,你入吾入o丫!?本來都想學人買番舊金,之但係D吾靚,手工又麻麻,所以慳番!!

放左工,同陳生去了打機鬆一鬆,返到屋企已感覺倦死了!咁多晚的挨夜,加上今天的戶外工作~~ 救命! 不過我打完今天的日記,會去砌我的"八爪魚車車",我已買好油準備動工了!

作晚放工同細佬去出新機了,今次揀左ACER,現在等分期批刻,如果批,好快就有新機用了!

瑩瑩,生日快樂呀!祝妳願望達成,生活愉快,永遠幸福!

台長: SnoopyJohn
人氣(113) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文