24h購物| | PChome| 登入
2001-05-29 22:27:16| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/5/01 "買邊部電腦好呢?"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放假,但一早醒來竟心血來潮要回中心做樣o野,所以返左中心做一個鐘o野!

下午吃過麥當當,睇完錄影帶,又要開"功"了!不過今次功課好易,應該今晚可以做晒呢~(我估計).

傍晚,同細佬去了買電腦,但結果得個睇字和揀字,我心大心細都吾知買TINY好,還是ACER.....但我現在有決定定了,都係ACER,因為佢每月供得平D,我想明晚該去出新電腦了! 唉~~又係要用錢的!
救命哦~~ 六合彩幾時到我中呢?

講開六合彩,我從前不渴望中獎的,因為我覺得錢係要自己一蚊一蚊咁賺o番o黎先o岩,但現在咁o既環境,請恕我有咁o既念頭,上天請賜我頭,二,三獎都好啦!我一定保證中o左獎做善事o架!

台長: SnoopyJohn
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文