24h購物| | PChome| 登入
2005-03-05 16:12:03| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4-3-2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4-3-2005

今朝唔知點解唔想起身~雖然係約左beer返學...但唔知點解唔多想起身~醒左又訓返~不停的重複...後尾beer打來佢都出左門口但我仲訓緊....去到巴士站自己覺得好死凍,仲要beer等我咁死耐...上到車大家無咩點講野~跟住佢話食早餐買m記食~上到去見到細細一條友坐係度~???~原來佢係度等緊人返來~跟住未上左去圖書館續借「孫子兵法」原本想去圖書館溫普通話~但係好多人係度囉...未出去溫啦...我又做衰野啦~諗住拎塊板擋住d風~點知大風得濟吹起左,塊板打左落beer個後腦到我即刻的反應係爆笑~~跟住就笑住講唔好意思不過我整返塊板時諗起比個野打到係我的話可能會有好唔同的結局~~塊板好有好能以後都見唔到~同埋我唔會好似beer咁唔出聲咁去忍住痛。跟住落去考試啦~好好彩囉~唔係billy仔教路我地實講唔齊囉~~係入面考時見到珍妮花同mandy兩個對答如流簡直唔敢相信~好似講緊廣東話咁傻嫁~好彩唔係用辯論形式講普通話咋~如果係分組咁對話~我死左十年啦~跟住同beer講全程都由佢做大佬~佢果然照住我呢d細佬囉~考完小通通同sharah姐都入去考~祝你好運~我一直都係咁想~佢地出到來sharah姐即刻爆小通通大獲~話話咩唔呃咩唔得~不過佢地都講得哂~佢地走左~無幾耐太公佢地都到左€~我地又係門口傾左好耐計~等太公佢地一出來就見到太公笑左好耐~原來係考緊時太公話阿公講到佢笑左好耐~~佢地傻左。超爆笑~跟住落斜路又見到云妮喎佢染左頭髮好好睇喎~染到好似「大T」咁~真係好好睇跟住行到斜路下段~beer到d我地成日差d踩到我地成日要小心的野~~即場爆笑~跟住上車~「例牌」~今日我又再一次發力將阿公拉返埋來~唔錯唔錯~係車上beer一到低落~跟住阿孫又話無錢唔去唱k~阿公條死野又話又返龜去養神~我真係比佢地兩個吹漲~跟住我未撩太公同beer去睇戲~「情場絕橋王」~但係買左三點九睇~跟住未同太公同beer係稚園傾計~講左好多野。好明顯beer如果有咩不開心講左比人聽會好過d~我都覺得自己一直的生活方式好有問題覺得好多野都可能係自己諗多左囉但係我知道自己又真係認真過囉~~跟住去左地帶行~行行下又買左d野送比rebecca~因為佢真係就來生日~不過又係心酸酸的。跟住去左beer的主場食野~食到好飽~跟住好急咁去睇戲~睇睇下我諗住同太公講野~條友比個「熊背」我~望過去beer到~佢直頭訓到我整佢都無返應~錯哂~未試過咁樣睇戲~完場時beer又話聽我地趺左key佢跟住真係執返太公D key太公同我都諗緊佢係唔係係戲院入面~出到去就送beer返工~自己返到公司就好無奈的感覺~諗起那天的開會~自己得個驚字~~今日又係A場阿HEAD~好似好好聽咁~好憎~今日比個日本仔玩喎~我小你~跟住又發覺自己合野比阿敏飲左我合菊花荼~我同你死個~~只限今日~跟住我同佢地講~我以後都要你地係限時內做完d野~好似好衰咁~不過唔係咁你地又點會做好d呀~落到去見到我杯好野~好味~跟住去左旺角打邊爐~真係唔比阿孫話都唔知食雞子同食生豪會有加強sex能力~~錯哂~一路食一路傾~成晚個話題都離唔開我咁~跟住d人又吸塵~好煩~落左公園坐~傾傾下又講錯野~~即刻比人串~最好笑都係marco嫂~人地笑完佢先笑~~跟住散band~太公好唔想咁~無計~加加明早要陪女~唔可以唔放人~跟住我同marco嫂講~打的啦~佢又怕貴~我同得女仔搭車都唔會要佢地比錢啦~~話唔好講仲貴過過海~返到龜~望下自己的花~開得好好~~~~開心哂~

台長: 尚未設定
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文