24h購物| | PChome| 登入
2005-02-19 02:12:02| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

phoebe生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早沖左個凍水涼。醒哂就著起昨天同solo一齊買的老西。套野ok啦~係我心目中都唔係最好....去到巴士站見到影都無隻~唉...日日都係自己一個人食塵~悶悶..跟住eric都到左~佢都ok啦~雖然唔夠我好睇。^^。跟住講講下又見到tonia...好好人的她比左兩句好合我心意的話。第一句「我今日去唱k呀」第二句「我等埋你地吖」即刻go哂~~跟住teddy都來埋~條友仔真係好鬼型~solo同gary就最後到~跟住一齊搭車一齊傾~勁happy~落車時仲要係我地圍住左tonia行~好似護衛咁~返到去就真係勁爆~都係要係佢地面前做單手掌上壓~落左堂就去左唱k~我同solo都望住eva,tonia同tess來唱~佢就好似get唔到~但係我就完全get到哂~第一次比solo話我唱得出好歌~唱到中段望望下唱唱下唔知點解流眼淚。tess仲要問我識哂d歌詞咩~我唔識又點敢望住你唔轉頭咁唱~tonia,tess,eva~真係唱得好聽~不過,唔知點解佢地走左就好無noon囉~最後一個人好靜靜地一個人係維園坐左陣。明白左好多野。

工司又有新同事~





心情好複雜,因為「七友」。頭好痛,因為停唔到。

台長: 尚未設定
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文