24h購物| | PChome| 登入
2008-05-09 10:04:30| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

至少還有我在乎

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2008年5月9日

  最近,你還好嗎?星期日就係母親節喇,你一定會同你妹妹去同Aunt食飯過一個開心的母親節吧!
  你知道嗎?我知道你同我一齊你最在乎的始終都係Aunt的接受同認同,一直以來都係...其實我都同你一樣,在乎Aunt對我倆的事。
有一樣№我冇同任何人講過:由我媽咪走鰦開始,我有個希望可以同我最愛的人的媽咪好好相處(可能呢一切都因為我冇鰦媽咪愛鍚的關係-我愛我的愛人,更愛其最愛的媽咪)
   由你畢業禮當日,第一眼見面開始,我就知道一定要比其他人更加努力好做好呢個印象!所以我同你過第一年聖誕節,那電話令我好唔開心,喊出來了!但係我知道係需要時間,時間可以証明,終有一日佢會知道我同你一齊係好鮋!
   呢個想法一直都冇變過,到我粛2006年12月20日晚應承同你再重新開始那時候,我都係咁諗-我唔要令你唔開心,左右做人難,所以我一定要比以前更加用心去對待呢一切...(你一定會笑我好傻吧!)
 睇到你msn個人訊息,你冇事嗎?係咪唔開心令你又食了好多煙呢?唔好食咁多,傷身!就算其他人唔明白你都好喇,我都會在乎你的一切!我會留粛你身邊,陪住你,支持你!你唔會只得自己一個人...

   仲有兩個星期就係我生日,唔知你仲記唔記得呢?你曾經話過會陪我過生日,可惜你上年忙到電話SMS都冇...
希望今年生日可以見到你,有你陪住我一齊過,已經係最好的生日禮物了!


台長: 11e
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文