24h購物| | PChome| 登入
2006-11-13 18:32:17| 人氣184| 回應1 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

站起來


哩段時間唔知癡咩綫..
生活成日斷斷續續









前幾日john生日
不過自己有d不適..沒去成


佢地成班返到嚟
係咁讚個場靚!!!!!!!!!!!
555討厭.








我地哩班低齡産婦..
朝早已變成休息
.......=_=|..haha

一到下晝開始
我哋就投入畫下畫剌..












亞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








唔可以咁落去!!
我都要爭氣d.
要好好咁畫畫!!!!!!!!







自從梅姐入咗我哋個傢庭..
生活開始有返d改變
正常好多了



我同梅姐而傢一到返學時間
就會強逼自己返學
哩幾日習慣多剌

早訓咗
準時咗!









嗯!!
要努力..要爭氣亞!



-------------------------------------------------






講真..1月中就聯攷剌.
我真係好驚好驚
好驚會過唔到


過唔到就乜都沒嘎剌
平時雖然講得好似好輕鬆咁...
但....


哩個時候,絀去做嘢
對就成年嘎自己,真係好大負擔
好大壓力







我唔可以成日唸住屋企人會幫自己嘎!
絀到社會,乜都要靠自己嘎剌
我其實仲未有哩個準備

雖然自己算係幾獨立
唔會太黐傢,太需父母喺身邊..
可能已經習慣.
由細細個就已經係咁





我知媽咪負擔好重嘎!
但有時媽咪唔開心,對我發洩嗰陣嘎態度..
真係好難頂.
好辛苦

但自己身為佢個女,就應該幫佢分擔下











媽咪,而傢妳自己撐起成頭傢.
我真係好珮服妳.
好珮服,好珮服

因為妳係,女強人!
我哋要好好咁生活.
生活俾那個,
欺騙.藐視.拋棄.不尊重我哋嘎佢睇!











不久后,將會有3個好倖福嘎人
好開心咁生活在一起.
我相信`

台長: _,sue
人氣(184) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

may
大个女啦~
识谂係好事~``
2006-11-13 18:38:09
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文