24h購物| | PChome| 登入
2006-09-16 14:49:02| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

知多一點點

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

遊戲規則:看完別人的問卷後,把所有的答案改成你自己的
>>,然後寄給你認識的人
>>包括寄這封信給你的人。這個理論要說的是,你將瞭解你的
>>朋友更多~~~~
>>別忘了把郵件也寄回你的寄件人。你永遠不知道你會從中學到些什
>>麼
>>記住回復......開始了
>>
>>現在幾點:香港時間11:45am
>>你的全名: 黎寶珊, Kat, 細細
>>
>>你現在正在聽誰的歌: 王力宏
>>
>>你在哪裡讀書工作:香港
>>
>>你最後吃的一樣東西是什麼:麥皮
>>
>>
>>現在天氣如何: 清涼

>>現在戴隱形眼鏡嗎:冇
>>
>>
>>上一次吹蠟燭的數目:2枝
>>
>>你通常吹熄這些蠟燭的日期:3月23日
>>
>>
>>你們家養過什麼:狗、龜、白鴿、兔仔、龍貓
>>
>>星座:白羊座
>>
>>兄弟姐妹和他們的年齡:哥28, 姐27, 姐25
>>
>>你有紋身嗎:冇
>>
>>你喜歡目前的生活嗎:可以更好
>>
>>
>>喝過酒嗎:有
>>
>>暗戀過幾個人:6個倒啦
>>
>>會因為害羞而不敢跟人表白嗎:梗係會啦
>>
>>不愛吃的東西:內臟, 蛇蟲鼠蟻, 雞皮, 牛油果, 公仔麵, 牛脷、雞子........
>>
>>
>>喜歡吃的東西:媽媽煮既糖醋骨、荀瞉魚、栗子炆雞、茄汁蝦、上海麵、全家齊齊包既水餃、我以前經常整俾同事食既棉花糖卜卜米、水果、許留山撈野裏面舊椰子雪糕、酒心朱古力、樂道o個間雲南米線(不過好肥)、雪到冰既益力多...
>>
>>喜歡喝什麼: 熱檸蜜少甜
>>
>>最喜歡的數字:8
>>
>>最喜歡的電影: 妮爾的芳心、我的兄弟姊妹、蜘蛛俠、加菲貓、真的愛你(韓國片)、小鞋子、少林足球、天劫餘生(真人真事、欖球隊飛機失事要人食人為持生命)、美人魚、小孩不笨、和我在一起、跳出我天地、寫我深情、何必有我、法外情、法內情、窈窕淑女、天樂飄飄處處聞、時光倒流70年、The Hour、愛的世界(劉松仁、小柏林)、帶子雄郎、阿郎的故事、
>>
>>喜歡看的哪一種電影類型:勵志、友情、親情、細膩愛情、幽默、有啟發性、慘情(全都係觸動心靈的)
>>
>>喜歡的卡通人物和品牌:加菲貓、無喜歡的品牌
>>
>>最懷念的日子:
以前夜晚等媽咪收工、一聽到佢出left吹既口哨聲就好開心既日子、
一到聖誕一家人去尖東影相、行街既日子、
一到新年全家去拜年拜三、四日先返屋企既日子、
姐姐個個禮拜去睇皮膚科既日子、
”經大腦講野”既日子、
與家人無所不談的日子、
小學跳象筋繩繩、同男同學打交既日子、
中一swimming gala扮抽筋既日子、
中三建立勁聯會…中三搞羽毛球班既日子
中學五月飛霜既日子、
中學放學打排球、去旅行唔見左shushi、同阿紫、鳳、大文去食粉仔、”一起一伏的波浪”-朗誦、
中五至中七由柴灣去元朗返學既日子、中間搬黎搬去既日子
中六做社長既日子、
IVE羽毛球校隊練習之後去英記靚姐食飯吹水既日子、
IVE上朋輩輔導、同阿迺, victor, sunny, ming, teresa, cindy...相處既日子
IVE天地堂同同學唱k既日子
一做presentation就驚到震既日子
第一份工:醫學會office裝修既日子
決定返夜校、俾阿媽反對既日子
第二份工:o係tele房嘻嘻哈哈既日子、大家姐、張x燕, 黃x粧做埋同事既日子、
同表姐做同事、大家慢慢去了解既日子
大家去反轉澳門既日子
放工同董偉跑步既日子’
參加羽毛球工商盃、練習、比賽既日子
45小時15分完成03年毅行者…TDC同事通宵陪我行最後兩段,好感動既場面
第三份工:主流夢工場,洛陽孤兒助養…靈命成長、為前途掙扎既日子
第四份工:決定做保險、被批評、被誤解、被指變壞、不自量力、心術不正既日子,亦有支持、認同…
因為被朋友誤會,喊到成個豬頭既日子…
47小時48分完成05年毅行者:識到Alex、Ivy、又同kylie了解多左…更多既體驗
06年8月9-12日-一個蛻變的旅程, 我深知道我要愛自己,從而憑著愛心與信任,主動熱情去接近身邊既人,就可以付出一百分既能量!另外就係要好好利用以生命換取既每一日,向我能接觸既人表達善意,切勿拖延!
>>
>>傷心的經驗: 決定分手、被誤會
>>
>>最喜歡星期幾:星期六
>>
>>最喜歡的季節:夏天
>>
>>喜歡的花:無特別,但係送俾我既話,咩花都喜歡!
>>
>>喜歡的運動:羽毛球、跑步、行山、單車、游水、溜冰……
>>
>>喜歡的雪糕種類型:曲奇、芝麻、綠茶、咖啡、
>>
>>最怕什麼東西:見到血肉模糊既場面、同人鬧交、睇鬼片、朋友唔聽我電話、同鍾意既人表白、表裏不一既人...
>>
>>如果有來世: 同今世既朋友繼續做朋友
>>
>>最討厭的事:俾無理取鬧既人煩住晒
>>
>>最喜歡的事:從心出發做每一件事,同時可以榮神益人
>>
>>想做什麼職業:一份有意義、有滿足感、有使命感、有成就感、可以自己做決定既職業!
>>
>>你們家住幾樓:2
>>
>>覺得自己十年後會在哪裡:香港
>>.
>>寄這封郵件給你的上一個人是誰:Jay
>>
>>無聊的時候你大多會做些什麼: 上網、唱歌、祈禱、抄櫃桶底o的野出黎睇、睇電視、睇書、享受寧靜……
>>
>>世界上最惱人的事:知道自己有野唔知道
>>
>>世界上最好的事:各人相親相愛、彼此包容、彼此接納、彼此欣賞、只說造就既說話、世界和平…
>>
>>覺得同性戀如何: 唔正常
>>
>>如果有人誤會你:以前就會好傷心、唔敢面對誤會我既人…怕再次被傷害
而家都會好傷心,但係一定要令對方明白自己既立場…都係誤會既就用耐性同愛心去證明!
>>.
>>有想過要怎麼對付你討厭的人嗎:有,不過脾氣都係無發出黎
>>
>>通常幾點上床睡覺:夜晚2點
>>
>>你猜誰會最先回這封信:最想同我分享既人
>>
>>
>>你覺得誰是最不可能回復的人: 不擅表達既人
>>
>>
>>你現在最想見的人: 媽媽,因為佢無email,呢段野佢睇唔到
>>
>>你想在幾歲結婚:28左右
>>
>>
>>有想過自殺嗎:有
>>
>>最希望誰回信: 你

台長: 泥土星
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文