24h購物| | PChome| 登入
2004-02-11 19:16:00| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又冇返...哈哈...又溫書...不過唔多啦...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉...愈來愈冇心返學...係呁係到自修囉....

今日去左搵細妹啦又,拎部相機去俾佢,之前唔記鬼得左promise過佢囉...好cheap呀我,好彩等到佢....佢又自己一個食飯...好慘咁...

陪佢食完野...佢又俾番$我...=.=!仲俾多左...激死...點俾番佢呀...

係自修室hea左陣,又見到那個好似靖哥哥的人,個心有d唔知點,或者未完全忘記啦,不過又唔係鍾意個d,唔識講....而家佢成日online mode,我都唔知同唔同佢講野好...反而同阿楠仲fd,佢會成日主動叫我...問候我...

可能我同佢做唔到好fd個d朋友啦.....佢同佢地好唔同的...

溫左陣...發覺自己又唔係唔識....但係唔知差d咩...其實我都幾佩服自己嫁啦...起碼我冇晒到阿楠俾的reference books...原來係呢大半年,都俾我睇晒.....由咩都唔識,到睇晒本書...真係好有成功感..仲有個幾本work books...我都做過下..真係學到好多野...我真係好想拎個A番來...真係好想.....讀左咁耐...好想搏一鋪...

我唔要俾人睇死...我要讀得再好d...我要考hku...只要我好outstanding,學生一定撐我...我得2個AL..其實真係夠時間...我差小小嫁炸....

同細妹放學...感覺幾好....又去左m記食左包5蚊的french fries...正呀...去到causeway bay,去左商務!搵past paper,同埋睇睇有咩書arm...生打來,同佢傾左陣...感覺都係到的仲...好彩佢搵到佢的至愛-打機...我先可以做自己野呢排..哈哈...已經好似老夫妻咁...唔見都冇咩野...各有各忙,都幾好呀....雖然fi同琪話咁樣唔似拍拖...不過我又覺得唔錯....起碼我真係冇時間照顧人...佢而家又唔會吵我咪算囉...

我心態唔同左就真,佢地以為生對我唔好,令我唔開心....其實唔係...係我令佢咁的...我自己又唔理佢--->係唔想理+冇時間理!....我日日都要溫書...有時間我都係寧願溫多d啦....

同生傾計,大家都get到大家想點,就到....一致覺得什麼"情人節",大家做自己野,佢打機,我溫書...哈哈...好野...唔駛煩..好睇佢就到我...我呢野真係冇咩心情拍拖!我同佢講起琪送咩俾小白,問佢收到會點,因為我驚佢有expect過我會係咁..coz佢之前成個姑x仔咁...好surprise..佢竟然吵我,話我低能,就算我送佢都唔要..因為佢唔鍾意食軟飯...哈=.=!...咁都好d...佢話翜要都自己buy...佢而家又變得好成熟咁....希望係咁就好.....

我地其實都幾咁....大家都好理智....知道愛情唔多重要..都知道自己而家係咩位!

唔同的...fi同琪佢地都拍左咁耐..都咁愛翜地的bf....以前的我都會對人好好......

而家唔會...受傷太多...覺得唔值得...好似之前靖哥哥生日,我攪左成千蚊的present,係佢眼中唔知值咩...對阿威我又係好捨得..結果呢....哈哈....阿威講得arm,男人好衰嫁....今日生都係咁講...因為覺得自己仲有大把chance,你愈對佢好,佢反而愈覺得煩....哈哈...生話自己係例外,唔會搵個另一個...唔知啦=.=!...

個個男人都係咁嫁啦...講就咩都好...

我而家有時間都都溫書...有$都對自己好d啦...唔會再咁傻lu...生講得arm...大家仲咁細...一定成世咩....

唉...又要去溫書...pure我都反而覺得easy過phy....冇咁多野記呀..而家phy..係記極都唔完咁...好想死...=.=!已經唔敢諗啦.....只要信神俾我的力量,俾心機向前衝!!!!!!!!!!!!!!!!!!

考得好...咩都會好...所以唔可以差!

台長: zu
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文