24h購物| | PChome| 登入
2007-03-25 23:02:23| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

拜山

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25/3 星期日
今朝8點幾就起左身..
9點3就過到我阿嬤舊屋..
執齊野跟住就出發..
開頭一切都好順利..
不過係坐車去ge途中..
我聽到孫耀威ge”愛的故事上集”..
仲要有解說..
內容大概就係咁:
一對戀人分開左..其中一方係唔願意ge..係好多年之後..唔願意戈方都係對對方好好..成日都諗起對方..對方病又會好緊張咁攞藥俾佢..不論對方有無新ge男朋友..不論仲有無機會復合..佢都守護係對方身邊..
一聽到le段..
心諗擺景定贈慶?
跟住我ge心情就開始低落..

之後係拜完嬤嬤之後我二叔架車突然死火..
開唔返..
跟住我哋都繼續行程..
拜埋爺爺..
之後佢哋話等埋我二叔搞返掂架車..
於是就去左輝記度等..
但係我無心情等..
就自己搭車返黎先..

就係我搭到一半ge途中你sd msg黎..
多謝我今朝叫醒你..
但係..唔知係咪咁啱得咁橋..
我戈時係花城戈個站..
諗緊我哋係百佳買朱古力..
之後去左個公園度食野..
仲記得戈晚你要返ama..
完左ama之後你同我哋一齊食飯..
不過你食到一半就攰得滯瞓著左..
戈晚仲差唔多搞到12點先走..
你仲俾你媽咪打你吹你返去...

又諗返起我同你一齊搭咁多次巴士ge情境..
係戈一刻..我又差d喊出黎..
仲要俾我發現到..
有個人見到成個個程..
跟住之後成程都有意無意咁望我...
真係幾”監介”..

之後返左屋企沖左個涼就過左譚子健度..
咁就過左一日..

羅志祥 - 好朋友

像兩首節拍不同的歌
卻又同時被愛情合奏
旋律勉強著
愉快不能夠假裝快樂
你心中有寬闊的天空
但空氣好稀薄

曾經以為等待會改變什么
你總會屬于我
但是最后時間證明了
你只喜歡我
你說我比較像你的好朋友
只是不小心擁抱著
你道歉 你難過
于是我給你笑容
誰在乎我的心
還會不會寂寞

如果愛情是五線譜
我曾希望用全音符
吟唱出 愛上你
那完整的幸福
但你的心沒有耳朵
即使我為你唱著歌
你也只看見我哭了

你說我比較像你的好朋友
只是不小心擁抱著
你道歉 你難過
于是我給你笑容
誰在乎我的心
還會不會寂寞

曾經以為等待會改變什么
你總會屬于我
但是最后時間證明了
你只喜歡我
你說我比較像你的好朋友
只是不小心擁抱著
你道歉 你難過
于是我給你笑容
誰在乎我的心
還會不會寂寞

你說過我是你最好的朋友
卻不應該再擁抱著
你退縮 你冷漠
于是我放開雙手
不在乎我的心
會永遠的寂寞

台長: zeno

您可能對以下文章有興趣

人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文