24h購物| | PChome| 登入
2008-06-16 23:05:16| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

♡寵愛♡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

過去了的週末當然少不了去左遠遠度渡假啦 ~~
我們現在的生活方式變得不一樣了,
出街唔睇戲去行百貨公司,
為左咩呢 ?
之唔係想買廚房用品囉 ~~~
經過連續咁多個星期作戰,
終於都叫做可以玩下煮飯仔喇,
明天是大日子,
將會係我地第一次煮飯仔,
不過 ... . . 我好驚唔成功呀 ... ..
好緊張添 ... ...
(個腦又不其然諗緊我個粟米羹 =.=)


遠遠星期六同今日都車我返工呀 !!
昨天爸爸節同阿耀食飯食夜左,
我仲諗住起身返工會好累啦 ~
點知遠遠車我不特止,
仲同我喺錦田餐廳食早餐添呀 !!!
超感動呀 ... .. .....

很喜歡這種簡簡單單的生活,
如果以後都是這樣就好了 ~~~~~
有遠遠寵愛的感覺就是最好的 !!!!!

Darling Yuen Yuen ~~
LOVE U SO MUCH ^3^ 啜啜 ~~~ !!!

台長: 盈軒 ~
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文