24h購物| | PChome| 登入
2008-06-10 21:24:35| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

變態 >v<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

放左3日大假,
去左遠遠度訓左4晚 ~ :p
今日要返工架,
尋晚都掙扎左好耐返唔返屋企,
不過見有鞋又有衫返工,
所以就決定 send sms 比阿 mei,
訓多一晚囉 ~~ 呵呵 ~~~~~ ^0^

今日白白豬完,
返工前入房望左遠遠成個字 ... .
但佢郁都唔郁下啵 ..
咁我又唔想嘈醒佢 ... .
一陣比個 goodbye kiss 佢,
佢推開我咁點呀 ?!

遠遠咁多日冇打雞 ...
肯定好唔開心勒 ... .. =.=


對左咁多日走左又有 d 掛住添 ... ....
雖然我地周不時都口角,
繼而動武 ... ^^
相見好。同住難
真係講得冇錯 ~~

不過我都鍾意比人管住嘅感覺啵 ~
鍾意比人偷睇我 send sms 比邊個,
鍾意有人問我邊個打比我 ~~
呵呵 ~~ 變態 ~~~~~ ^0^

最最鍾意係我訓膠豬時,
遠遠摸下我面仔 ~~ 嘻嘻 ~~~ ^^
有時我以為發夢添 ~~~~~

台長: 盈軒 ~
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文