24h購物| | PChome| 登入
2007-04-17 02:13:44| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心滿意粥

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5 點幾收倒遠遠電話,
佢 date 我落 yuen long 呀 !
拿拿聲白白豬 ~~
( 其實係睇埋叮噹先至白 ^^ 呵! )

差不多 7 時多,
上了漫畫村找遠遠,
佢啱啱睇完新一期宮澤熹一呀 !!

之後諗住去 dinner,
經過孖 8 又試左陣眼鏡,
阿 roy 今日打比我,
話我地 order 嗰兩副倉都冇貨 ... =.=
所以我地又要繼續再睇下喇 ~~

之但係真係講你都唔信呀 !!
遠遠竟然喺我地去 yuen long plaza 途中,
喺一間不知名的眼鏡舖,
發現左我地同孖 8 訂嗰副眼鏡呀 !!!
好神奇呀 !! ^o^

入去試左陣,
其實都幾啱架,
我都幾鍾意,
不過係唔係咁想喺佢間野度配埋鏡片囉 ... ..

老公仔話再睇下先 ~~ ^^


dinner @ 心心館

因為我想食粥粥呀 ~~
我叫左 [ 鮑片魚片粥 ] ( 貴過上次嗰個架, 好抵呀 ! )
配 [ 炸鯪魚球 ] 4 粒 ~~
遠遠就有好惹味好多辣椒嘅 [ 黑椒牛柳絲竹筒飯 ],
跟 [ 蠔油生菜 ] ~
再加埋我之前拎的免費 coupon,
我地多左個糖水 --- 凍冰冰 [ 南北杏木瓜雪耳 ] ~~
食完我又靚左喇 !! hohohohoho ~~~ ^^

超飽飽 ~~
係作戰時間,
今晚戰場在 X,
好似成晚都係遠遠陪我打咁 .. .
佢讓晒比我玩 ~~

爆左 50 cc 第 1 round,
同埋爆晒 100 cc 喇 ~~

今天戰績:
2403 coins
95 items

搭車車回家,
到了天耀 wellcome 買薯片同古古力,
為明天作好準備 !

Honey YUEN ~~~
大日子快樂 !! ^^

台長: 盈軒 ~
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文