24h購物| | PChome| 登入
2007-02-19 01:28:42| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

our fifth valentine’s day !!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14。February。2007

今天我同至愛嘅遠遠共渡左我地嘅第五個情人節 !!

下午帶埋禮物仔去左遠遠度,
之後我地就一齊出左causeway bay,
食左澳門茶餐廳,
好出奇呀,
佢地個下午茶竟然係去到7點架喎,
所以我地都仲叫倒,
遠遠叫左 --- 沙嗲牛肉墨魚遠出前一丁 + 煎雙太陽蛋 + 多士 + 凍奶茶
盈盈叫左 --- 雞翼牛肚出前一丁 + 炒蛋 + 多士 + 凍檸茶
食到飽飽飽飽飽呀!!!!!

之後去左 world trade 打雞雞,
玩左mario, 射蛛蛛, 拍拍機同夾公仔,
好開心呀 !!! ^^

侏儒同lingmo妮左,
join 埋一齊就陪佢地去小巴黎食野,
都等左幾耐先有位,
等待其間見倒有舊鐵由高空跌落妮,
整親個外國人隻腳,
好恐怖呀 ><
之後佢報左警 ... .
好在冇咩大礙 ~~

其實我一d都唔想食野,
遠遠叫左兩碟雞雞牛牛串燒,
我好努力食左一串,
遠遠都係,
結果好side囉 ~~~

飽飽向維園進發,
好。多。人。呀。
不過有遠遠攬住我 ^^
好安全呀!!
嘻嘻 ~~

今年是我跟遠遠第一次去維園,
好開心 ~~ ^^
之後年年都要去呀 !!

遠遠同我搭968轉251M,
再車我回家 ~~~


我有靚靚gucci銀包做禮物,
超開心呀 !!
謝謝遠遠 ~~~ ^^



老公仔*情人節快樂

。i love u 。

台長: 盈軒 ~
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文