24h購物| | PChome| 登入
2004-06-18 12:14:32| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返鄉下DAY2 - 渋谷ーー渋谷で&#1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我地要去渋谷~
因為デパード多數都係1000就開門
所以我地都打算早d出去
出去既時候我先發現原來晌コマ劇場出面展出咗Troy o個隻木馬
嘩~~~ 真係好大隻呀~~~
我地即刻走去映相啦~~~

途經便利ストーア我又買咗ピルクル飲
真係好好飲呀~~
不過當我去到PARCO既時候
我就開始肚痛啦...
睇黎d活性乳酸菌都幾靈"kang"喎

一路都好怕冇減價既日本好難買到好野
不過我地又好彩喎
因為parco2要裝修
所以竟然晌六月初減價(仲要俾我地撞到正tim^^)
我當然唔會錯過RNA同埋World Wide Love啦~~~
但係...我好開心既係...
我可以用1/3既價錢買到tout a coup既波點jacket!!
best buy呀~~~

不過我今日既重點都唔係デパード
我既目標係神南区!!
上次嗌哂交咁都去唔到既flower
今次終於去到!!
我去到o個時又好似癲咗咁
heidi今次醒目啦
自己曉同我講佢去第二度行吓先
嘩哈哈哈哈~~~我當然有唔少收穫啦~~
不過最開心都係朝咗聖啫~
買多買少都係其次~

dinner之後都係要貫徹我地難行既本色
最後一站我地去咗109
其實109 d野都唔係好啱我地
不過既然朝聖就唔爭在去埋~
去到pinky girls
又係睇到我嘩嘩聲!!
佢d 野靚到呀....
嘿嘿,我當然又唔放過啦~ yeah~~

夜晚返到ホテル我發現heidi一個小秘密.....
因為呢個原因, heidi係非常重視每一日係星期幾既.....
heidi真係好無聊!!!
我真係甘拜下風啦......

今日係第一日
我已用咗一半既budget, 好大鑊!!
就係咁已經ocuppy咗一個大袋
唉, 我真係要檢討吓自己
唔可以咁大駛架...

是日推介: tout a coup 水玉 jacket+ Flower神南店

台長: taka
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文