24h購物| | PChome| 登入
2006-06-09 18:23:21| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長大了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來人長大左之後唸既野睇既野都會唔同, 可能16歲個陣就以為自己已經大定左好識唸已經夠成熟可以決定自己既去向, 到20歲就以為自己真係真真正正成熟晒因為睇番16歲所做既野唸既野覺得自己好無知, 到自己28歲時再睇番轉頭就更加覺得自己當初好白痴, 點解咁講? 因為尋晚我執野個陣我搵番細個寫個d情信, 好搞笑真係唔知自己當初點解咁純真, 個陣真係咩都唔唸喎勇字行頭, 睇番真係覺得好好笑, 真係唔相信自己可以寫d咁既野出黎當初所謂既愛比起咁多年黎所受既野真係微不足道, 笑還笑但我亦好羨慕當初個種心態因為個時比起宜家我絕對係拎得起放得低, 個陣一鷄死一鷄鳴, 鍾意就鍾意到盡咩都去到盡, 尋晚睇番d信個陣一路睇一路笑就好似睇住2個8歲既小朋友同對方講我愛你一樣, 個陣根本唔知咩係”愛”, 好sweet 好兩小無猜.

封信既主角就係近期既男主角, 未睇前我只係記得當初為左佢好痛好痛好傷好傷詳細既已經唔記得太清楚, 一路睇個陣就記番起當初既片段原來當初我同佢真係愛得好濃原來大家都許下好多承諾有d大家都做左當然有d梗係無做啦, 我真係唔記得晒我當初同佢既關係係咁close, 我記得番當初點解我會鍾意上你, 記得番當初所有所有既野, 宜家個感覺有d怪怪咁..因為好似好遠但又好似好近... 唔識講. 總之就怪怪..

發現自己思想上有變之外原來我對男朋友既態度真係無咩點變, 作為一個女朋友我都真係好煩宜家都係, 唔怪得我一個一個男朋友離開我啦原來我既問題都真係好大, 唸番轉頭我次次衰既都係個幾樣今日係度唸我唸我知我應該要點樣處理, 應該可以做得好好多.

寫信, 寫日記或者寫blog原來真係有好處..

台長: VA枝
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文