24h購物| | PChome| 登入
2006-03-02 19:37:59| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

悲哀的两天(无得上网的日子).

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日偷偷地绀上网了..
真系忍晤到阿.!
琴晚已经忍得好辛苦拉.
闷左成晚.最后都出左街.
本来啉住买袋嘎..
去北京路果间FANNY.睇岩左个黑色皮袋.
80蚊 几便 不过可惜条带唔够宽拉.
但系呢两日啉下啉下 都系听日去买算了.










话绀快 又到3月份拉.
3月14系颖姐既生日 唉.
看来 距好似好晤开心绀.
因为暂时未稳到爱既人.
不过无论如何 你的生日肯定会有人陪嘎.放心吧.
生日总既黎讲都系要开心噶.对不对?
虽然我生日仲未到 但系我都好期待迓.
今日系3月2号.
4个月后既今日就系我生日拉.
喈7月2号.应该果阵放左假拉挂?
好期待阿..!










同屋企人既关系越黎越差..
真系好烦恼阿..
话都晤多句..
究竟系我错定距地既问题呢?














最近好冻阿..星期6又可以去街了.
难得期待既假期 本来我都好想系屋企过
上上网算了.但依嘉都无得上网
惟有去街好过.再+上又费事对住距地.
同朋友出街好过拉.












今日写到呢度先.我会坚持写日记的.
呵呵..好高兴.因为虽然琴日无写日记.
但支持率不但没有减少 反而增加了.
希望大家继续支持..

台長: ♥nana♥
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文