24h購物| | PChome| 登入
2006-02-19 21:28:42| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

补2.18-2.19

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日 去左驳发.
一共驳左我32执迓..!
本来驳20执就算咖剌.点知驳完20执之后.发觉晤够.
就驳多12执剌.哈哈.驳都得几好.
我几满意.
女孩子嘛..当然长长头发比较好看拉..哈哈.







琴日好鬼死冻迓..
我着左件bape既迷彩喽.
救命迓 坐车去果阵 同N多人撞衫..
距地仲要望住我件衫笑喔..
喂..小姐 你果件留野就晤好出声剌.
激鬼死我迓.~
驳完发去左撞记.
发觉撞仔d’衫越黎越差迓.
咩都无买到.
大概行到6点几.就去左北京路.
我地行左去’广百’度.见到有间西餐厅.
果度有自助餐喔.跟住就行入去吃拉.
吃自助餐 人既心情当然会靓剌.
吃到大概9点几..行出去.
落雨喔.无带遮.搞到要淋雨.
本身琴日好辛苦.(感冒).
淋一淋雨 仲辛苦d’tim.
惟有冒雨绀行翻我屋屋咯.
跟住翻到屋企 因为某些原因.
又出左去 送人走.
最后琴晚都无翻到屋企训.去左我表妹度训.








跟住今日 我表哥翻左美国噜.
屋企又冷冷清清.
今日去左恒宝度扭蛋.
今次呢只已经系我第5只扭蛋噜..
仲要一次比一次贵.
扭左只迪士尼系列既’史力仔’戒指&扎头发既野.
只戒指好得意迓..我好中意.
跟住经过米奇专卖店.
见到有个荷包好靓迓.218元.
好想买迓.前果几日买果个阿童木荷包比我表哥带走左迓..555.包装纸都未拆咖.
搞到又要买个剌.今次买米奇拉.虽然贵左D..
不过真系好中意迓.









惨剌 连续两日淋雨 搞到依嘉重感冒添迓.
呢两晚 我都无系屋企吃饭.
最近 d’家庭关系搞到好差迓.
不过晤系因为我.系我老豆老母.
唉..距地呢十日之中 都无同对方讲过1句野迓.
我好惊距地会离婚阿.!距地离婚绀我点阿?
呢一个星期里面 翻到屋企 距地都晤多理我.
吃饭过程中 静到我惊迓.
以前 我真系好想绀噶 但依嘉 我就真系晤多想剌.
以前我晤舒服,病. 距地都会关心下我.
但我呢两日重感冒 距地都无问候过我一句.
就连琴晚无翻屋企训 距地都无过问.
妈妈就晚晚蒲到2.3点 爸爸就挂住做野唔理我.
唉 点解呢个家庭会变成绀?
我老豆今晚仲同我讲 话:" 以后晚黑 你中意翻就翻 不过自己搞掂剌.
超过12点 晚嘿就晤好翻黎训拉."
哎..真系觉得无晒生存动力拉.
搞到我都晤想翻屋企 自己一个对住部电脑.
好无意思呀.~








算剌 晤讲D扫兴野剌.
依嘉我真系净翻朋友咋.
咩都无晒剌.
颖姐差晤多生日剌.
如果系距生日之前 我仲履行晤到距既若言我就惨剌..
我晤想养距一生一世阿.!!!555...
至多我借住我老公比你先剌..
我不要养你一世阿.仲有我只镯阿!!!.
我一定要罗翻迓.!!!








今天_髮現我的戒指不見拉..
因为担心戒指会不见.
所以我每时每刻都会带住的.



心裏很不舒服..覺得沒有它..好像好不自然
我開始自責.."是否自己用護手嚮的時候不見拉...或者什么什么的"
唉...整個早上在想...掉在那裏...囬在街上掉的嘛?!






下午...在街上...冷得要命..還要下雨...
我把手塞進口袋裏...髮現...它(戒指)
竟然在口袋裏.......心裏有着失而復得的感覺...

其實...有些東西...在身邊的就要珍惜..
不要等到沒有拉...材后悔....

台長: ♥nana♥
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文