24h購物| | PChome| 登入
2007-10-02 11:05:21| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

國慶煙花

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次第一次同ah e睇煙花,做左2次pretrip架~~好彩搵到個好位又唔多人~~

5點半出大廈門口就見到阿e 剛從大廈轉角出來~~時間夾得o岩o岩好!!去 pacific place行左陣~~ 去左wise kids (金鐘必行鋪頭),d人兒又買左playmobil~~~ 太多喇真係....浪費金錢呀~~ (好邪,o係wise kids竟然撞到暴走鞋對麻煩夫婦.....扮睇唔到同埋hide左o係 d playmobil個column裡面...勁唔想見到佢地..)

本來諗住去godiva飲好杰既朱古力...不過佢話得凍既..冇飲lu...去左食triple o 既burger~~第一次食ja...好味wor~~ 不過好大呀~~我食晒咁濟呀~~好勁!!!ah e都話勁!!

跟住去左搵位~~天橋位ok不過警察話個度唔睇得煙花wor...點解先????你都落晒鐵馬啦~~冇危險wor~~~唔俾就算..反正我既first choice唔係呢度~~1st choice當然係演藝對出個海傍啦~~果然 ~~ 已經有好多市民到場喇,我地亦搵左ok既位企...點知...


聽到有把好熟既女人聲講緊電話。我望一望,原來係我舅母囉,坐低左o係行人路,再抬望,就見到舅父.....嘩.....即刻拉住阿e去第2邊...haha..好險...唔知佢地見唔見到....第2個位都ok,不過仲有半個鐘,好在買左3粒playmobil,砌砌下都差唔多時間。仲有時間同企我地前面2個o靚仔玩tim~~

好開心呀~~~~~~~~下次去tst啦~~近d再震撼d~~yeah yeah yeah~~


台長: 王大可

您可能對以下文章有興趣

人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文