24h購物| | PChome| 登入
2008-11-02 22:37:00| 人氣57| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

之乎者也

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月31日 星期五

因為秋英話我d日記太口語,佢睇唔明,所以今次會用返書面語~~~~

今天,一早便起床上班~~~接近月尾,公司有行多的東西要忙,一整天都在忙個半死.................
平平安安地到了關門時間,今日的我很不想超時工作,所以八時多便放工回家了~~~~
今天很平靜~~~

 

ps1:秋英,我已經用了書面語,看得明白嗎??
ps2:唔得,要用返口語~~~~
ps3:打日記都係用口語打得順d~~~~
ps4:雯雯怪責我尋日唔慰問佢.......其實我真係想慰問雯雯,但係我驚佢先生會"問候"返我.................我已經好驚守一..........
ps5:好彩雯雯對我ge 懲罰只係陪佢食lunch,咁就罰多三日兩夜都唔怕,但係唔好俾佢老公知......................
ps6:今日大佬返香港,好想打俾佢,但係好驚守一.............................................
ps7:晚上很灰.......觀點與角度,現實與預算,交叠出悲哀ge事實............................
ps8:妳就算知 也不會想 是我.....................................

台長: sunnypigdog
人氣(57) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: 本座行蹤 |
此分類下一篇:對唔住~~~~~~~~~
此分類上一篇:有無咁黑...............

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文