24h購物| | PChome| 登入
2005-03-15 00:03:22| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多謝失戀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期二都係返左一日學之外都冇做過咩野啦..所以都係當冇過呢一日啦~

星期三就約左鐘生,文老闆,展鴻出黎食飯..我地去左九龍城小曼谷食泰國野..都OK好食呀..不過我仲係病病地..食得唔多..同埋我地計過時間我地只要快D食..就夠時間衝落尖咀HAPPY HOUR..所以都係拿拿聲攪掂檯上面既野就行人啦..


其實今日出黎最主要都係陪下鐘生啦..話哂佢都..落到尖咀最後由鐘生決定..我地去左酒吧街果間吧..其實都已經上左去好多次..但係依然講唔出呢間BAR叫咩名..算啦..都幾好玩既..起碼鐘生會主動撩我玩..少可呀真係..佢都講左好多野呀..不過我元氣仲未回復..之後玩玩下展鴻仲叫埋上次見過既一個女仔落黎..哈哈哈哈..即刻轉飲生力清啤啦~~~

之後玩到2點幾3點..我地都走啦..落旺角展鴻送人地返~~~屯門..真係有風度..我地三條友行行下都覺得超餓..我而家飲完酒唔知點解好想食粥..本來一向都唔鍾意食粥既我..不過食果陣見到文老闆眼訓到攞住對筷子夾住條麵都訓著個樣..真係..笑到我想死..

返到屋企..都唔記得幾點..唔掂啦我..訓覺~

台長: 卡妙
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文