24h購物| | PChome| 登入
2006-06-30 22:23:17| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最后一日了.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日.6月30日.
过佐5点9.
就系我哋初一<1>班最后
一齐上课噶一日.
最后一日了.
呵.
大家一齐经历佐几多风风雨雨.
大家一齐经历佐几多开心噶野.
到考完试个日.
或者系离别个日.
大家又会系点.?
大家一齐系一班都已经一年了.
虽然.
我哋一班成日都被人睇死.
连D老师都睇重尖子班.
但系.
哏又点.
好多老师都话我哋一班乱.一班纪律差.
但系.我哋一班好团结.
你哋又知悟知?
你哋D老师.
成日就系识以为成绩好就代表咩都好.
成绩.我哋根本就悟会点去珍惜.
友谊.先至系我哋最珍惜噶.
就算有几多悟开心噶野.
都已经过去了.
过去了.
今日.
我哋都一班整整齐齐哏上埋最后一节科学课.
系最后一节了.
过埋今日.
大家可能都已经呒机会再一齐上课.
即使有幸都只系见下面.打下招呼.
真系好悟舍得咯.
其实.
呒必要去分班.
我根本就悟在乎系边个班读.
学到野就得喇.
一班咪一班咯.
一班悟一定代表最差噶.
系一班.
先至会有个种温暖.
一班.
先至系我哋噶大家庭.
一班.
有过我哋噶笑声.喊声.
亦留过我哋噶回忆.
呵.
系记忆入面.
除佐小M.
亦保留了大家哩一年所经历过噶野.
庆幸同你哋一齐度过哩一年初一.
今日.
最后一日.

台長: ′.呅z1﹑
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文