24h購物| | PChome| 登入
2005-10-13 01:20:35| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日週!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實呢個星期真係好忙~
成日星期都未試過可以坐定定咁係公司上下網~
周圍走,趕頭趕命,真係好辛苦!


記得放假同桃桃去左石澳游水,好野,總算係有太陽可以比我唒下啦~
我真係恨左唒黑返小小好耐啦。。。
不過今次我精呀~
我唔敢哂咁耐呀,費時又好似上次咁,唒到唔敢返工,個咀又腫唒!


好開心呀~
我地去游完水,佢就返屋企幫個兩隻小魔怪補習,老實講,見到佢地兩隻野就真係唔開胃啦!
個死仔包仲要話我「黑炆炆」添!
真係想大巴大巴咁打佢......


趕稿趕稿...交功課交功課......
死啦,落後唒啦!

台長: 編劇家...浪的夢wave
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文