24h購物| | PChome| 登入
2003-04-03 13:52:16| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

問題少女。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4月2日 星期三

原本我可以連續3日唔駛返鬼地方架。但學校有人知道我地個邊係停左課,咁就迫住要我地返學校做野啦。都唔知點解佢地咁精明既??

無人既學校就如死城咁,加上天氣又黑黑喎,都幾得人驚架。加上又係無咩野做,返黎就係等放工,就係辛苦呀!!

由於又係得閒得濟啦,無野搵野黎諗啦。攪到自己情緒又有問題啦,不過我己學會唔會放係面上,不想影響大家工作心情。諗起好多好多….點解會咁又點解會咁??但係都係一個無答案既答案。諗起…加上…聽埋0的歌仔既時候眼淚就係咁樣流左出黎啦。我唔係話想同人比呀,根本我要既野好簡單。鬼叫自己衰咩?又係我自己話唔介意,我無諗過你0的時間真係得咁少囉,唔知我有冇佔去你一星期既十分一呀???時間少都唔係一個問題,而係大家都係咁既性格。真係…………..唔係咁想諗….但係唔諗又唔得,想逃避但係逃避又唔係一個好方法

台長: 凹凸凹凸
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文