24h購物| | PChome| 登入
2005-02-10 10:46:32| 人氣221| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Design is......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

“Design is......”係tsang chi出畀佢自己同deep嘅題目,而我係特別處理個案,

修改後成為...

“漫畫係”.......

漫畫係...我嘅工作,亦係我嘅娛樂。

就算做咗咁多年,都唔會厭,到而家我都仲會追書睇。

由於我本身屬於比較內向,由細到大我嘅消閒活動唔多,通常都係“哩”埋喺屋企睇
書,細個我就唔多鈡意睇太多字,所以我就會以睇漫画為主。

好有印象,第一本令我喊嘅漫画係“北斗之拳”,講出嚟好似有d騎呢........

因為有少少抗拒同外界接觸,基本上有好多感覺都係由漫畫帶畀我。或者係我嘅生活比較平淡(絕無埋怨嘅意思),我諗呢個就係我鈡意睇漫畫、電影同聽人地故事嘅原因。



漫畫係.......我人生唯一想贏嘅舞台........

至於点為之贏,我諗大概係寫到一套自己滿意,讀者感動嘅作品,就算係好好喇。



台長: wah.k
人氣(221) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文