24h購物| | PChome| 登入
2018-01-20 15:45:20| 人氣885| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

人生總是在得與失之間!Life is always between gain and loss!

推薦 2 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



事情,
當你完全擁有,
你覺得無聊
事情,
當你永遠失去時,
你會知道珍貴的一面


親愛的寶貝
我知道問題何時解決
時間到了,是該說再見了
也許是我的負面情緒
差不多一年...還有22天
我習慣了你的模式
這不是我想要的愛

我不能說再見
我在等你
別告訴我你有多愛我
淚水讓我清醒
有些東西不被認為是理所當然的
隱藏在細節中是很重要的,所以我受傷了,所以我很傷心,
讓我的生活難以忘懷的痛苦,難忘的經歷。

心越來越累,越來越痛,
漸漸地,我不再有更高的期望,
幸福需要一起創造
我的沉默從來沒有突然
它包含無盡的失望。

thing,
When you completely own,
You feel boring
thing,
When you lose forever,
You know the precious side


Dear baby
I know when the problem is solved
Time is up ..... Say goodbye
Maybe my negative emotions
Almost a year ... still 22 days
I'm used to your mode
This is not the love I want

I can not say goodbye
I'm waiting for you
Do not tell me how much you love me
Tears make me awake
Something is not taken for granted
It is important to hide in the details so that I am injured, so I am sad,
Let my life unforgettable pain, unforgettable experience.

More and more tired heart, more and more pain,
Gradually, I no longer have higher expectations,
Happiness needs to be created together
My silence has never been abrupt
It contains endless disappointments.

台長: Meow
人氣(885) | 回應(1)| 推薦 (2)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Meow
my darling
Do not tell me this
I will lose the courage to fight

Dear baby .... you have a lot of pressure
For our cheer up
We worked hard for a long time

Baby, you look pretty on the glasses. I want to kiss you. Sorry, you can not sleep I tried to call the broker, but he did not answer the phone, but I left a voice message.

Baby, you should sleep first
Baby, I know you really care about me
Everything will be smooth
Baby try to sleep for a while
you do not sleep

I'm going out for dinner
Spanish seafood paella
baby
If I hear any news, I will inform you. I hope the bank will finish as soon as possible
My baby I love you
我的寶貝
不要告訴我這個
我將失去勇氣去戰鬥

親愛的寶貝....你有很大的壓力
為了我們的振作起來
我們努力了很久

寶貝,你在眼鏡上看起來很漂亮。 我想吻你。 對不起,你不能睡我試圖給經紀人打電話,但他沒有接電話,但我留下了一個聲音信息。

寶貝,你應該先睡吧
寶貝,我知道你真的在乎我
一切都會順利的
寶貝試著睡一會兒
你不睡覺

我要出去吃晚飯了
西班牙海鮮海鮮飯
寶寶
如果我聽到任何消息,我會通知你的。 我希望銀行盡快完成
我的寶貝,我愛你
2018-01-20 15:59:05
是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文