24h購物| | PChome| 登入
2018-07-31 09:40:47| 人氣1,700| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

來聽歌吧4

推薦 21 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




部落格專用相簿














愛情就是這麼簡單這麼甜






江南水鄉兒女風情






簷下燈籠為燭 喧罵聲就當祝賀 槍聲就當鞭炮 來生你千萬記得我



人間的河盛著天上的河 眼前的人唱著故人的歌

來世的你遇見今生的我 是否還會記得

我們終會輪迴至於暌闊 相逢一瞥然後擦肩而過

你是否會回首停駐片刻 眼中些許疑惑

你聽 這鐘聲悠揚清澈 悠揚清澈 你看 這槐花潔白如昨 潔白如昨

湖水偃息了風波 陽光收斂了顏色 恰似你我

一拜天地 這一拜故夢陸離

先謝蒼天 予你我一段靈犀 讓我在萬千人中遇見你 至白首不棄

一拜天地 將愛恨跪入塵泥 再叩厚土 許你我一處靜謐

請收藏 唇齒旁一抹笑意 於來世 於來世 相期

留聲機裡放著往事斑駁 粗礪相紙繪著歲月如歌

所珍惜的終將輾轉零落 如同昨夜花火

何必奢求命運垂憐施捨 想來最遠無非生死契闊

只怕終是負你一生相託 未踐當初一諾

你看 台下都充作賓客 充作賓客 你聽 喧罵便算是道賀

終歸不欠也不賒 此生尚餘這一刻 只是你我 一拜天地 這一拜故夢陸離

先謝蒼天 予你我一段靈犀

讓我在萬千人中遇見你 至白首不棄

一拜天地 將愛恨跪入塵泥 再叩厚土 許你我一處靜謐

請收藏 唇齒旁一抹笑意 於來世 於來世 相期



這病態的愛 痛並快樂著




Something lately drives me crazy

最近我快要被逼瘋

Has to do with how you make me

全都是因為你

Struggle to get your attention

渴望得到你的注意

Calling you brings apprehension

但連電話都不敢撥

Texts from you and sex from you

你發來的訊息散著誘惑

Are things that are not so uncommon

這也不是什麼新鮮事了

Flirt with you you're all about it

你總是在對我調情

Tell me why I feel unwanted?

但我怎麼被討厭了?

Damn, if you didn't want me back

該死,如果你不要我回來

Why'd you have to act like that?

哪些小動作是做給誰看

It's confusing to the core

這整件事都很不對勁

'Cause I know you want it

因為我知道你也想要

Oh, and if you don't wanna be

如果你不想成為

Something substantial with me

對我最特別的存在

Then why do you give me more?

為什麼還要勾引我

Babe I know you want it

寶貝,“我知道你也想要”

Say that you want me every day

說你也渴望我

That you want me every way

無論如何都不會逃走

That you need me

告訴我你非我不可

Got me trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

Aim, pull the trigger

瞄準,扣下板機

Feel the pain getting bigger

痛苦越加劇烈

Go insane from the bitter feeling

感受漸深失去理智

Trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

Pull me off to darkened corners

拖我進入黑暗角落

Where all other eyes avoid us

沒有人會看著我們

Tell me how I mesmerize you

告訴我該怎麼迷惑你

I love you and despise you

我愛你但鄙視你

Back to the crowd where you ignore me

你根本沒注意到我回到人群

Bedroom eyes to those before me

看著你和他人眉目傳情

How am I supposed to handle

我該怎麼控制自己

Lit the fuse and missed the candle

熄掉蠟燭,點燃引信

Damn, if you wanna let me go

該死,如果你要我離開

Baby please just let me know

到底為什麼不直說

You're not gonna get away 

反正你那也去不了

With leading me on

居然敢玩弄我

Say that you want me every day

說你也渴望我

That you want me every way

無論如何都不會逃走

That you need me

告訴我你非我不可

Got me trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

Aim, pull the trigger

瞄準,扣下板機

Feel the pain getting bigger

痛苦越加劇烈

Go insane from the bitter feeling

感受漸深失去理智

Trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

 

Say you want me

說你想要我

Say you need me

說你需要我

Tear my heart out slow

慢慢將我的心臟扯裂

And bleed me

讓鮮血淌流

You want me

你渴望我

You need me

你需要我

You're gonna be with me

你必須和我在一起

I know you want me too

我知道你也渴望我

I think you want me too

我覺得你也喜歡我

Please say you want me too

拜託,告訴我你也愛我

Because you're going to

因為你必須這麼做

Say that you want me every day

說你也渴望我

That you want me every way

無論如何都不會逃走

That you need me

告訴我你非我不可

Got me trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

Aim, pull the trigger

瞄準,扣下板機

Feel the pain getting bigger

痛苦越加劇烈

Go insane from the bitter feeling

感受漸深失去理智

Trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

 

Say that you want me every day

說你也渴望我

That you want me every way

無論如何都不會逃走

That you need me

告訴我你非我不可

Got me trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

Aim, pull the trigger

瞄準,扣下板機

Feel the pain getting bigger

痛苦越加劇烈

Go insane from the bitter feeling

感受漸深失去理智

Trippin' super psycho love

給我更多病態的愛

 

台長: 陳跡
人氣(1,700) | 回應(0)| 推薦 (21)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 音樂分享 |
此分類下一篇:來聽歌吧5
此分類上一篇:來聽歌吧趴淑麗

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文