24h購物| | PChome| 登入
2006-02-21 17:17:17| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

影評

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六晚終於忍唔住走左去睇犀照~~
勁正!!好多懸疑位,開波o個陣仲有少少gag位tim~~
同羅莽一出場o個陣,唔知做咩有d人o係度笑= = (懸疑位之一)
之後睇到高潮部份,有個阿嬸發表意見...反高潮......

星期日買左好多本書,有中有英,有本係講中國古代神怪既書,
入面都有寫話有條友點犀牛角照到有好多鬼魂,同犀照既來源相似,勁巧合!!
搞到我都懷疑其可信性,想試下點犀牛角睇下係唔係真,
不過又唔想克意去買,亦都有d淆底,
如果係自己屋企點著而又見到,咁即係......(有人同我一齊玩就可以la)

今日有條友話請左個教師o黎幫我地mock後操ce,名額有限,A,B 各20人(全級)
今日同miss報名,佢話我唔駛救忙,唔俾我參加!!!
我都唔駛救忙!?搞錯呀你!!
佢俾d位自己人...o個d 自己人 救緊都救唔到架la...
無奈的嘆息~~~~

台長: 天~~之子
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文