24h購物| | PChome| 登入
2021-12-23 17:08:29| 人氣4,023| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/12/2021


陸續開始有唔同聖誕聚會要約啦,而今晚就係由司欣佢地打頭陣先喇~!!
事因司欣之後日日都要返工就比較難就時間,所以日前夾好左就決定揀今晚見~!!

我同佢就收工之後去左市中心會合,及後就要去買野食同野飲預備今晚餐飯~!!
其實近乎次次都係由我同司欣去負責處理,搞掂晒之後先上去Phoebe屋企嚕~!!
不過司欣就真係比較願意做呢d角色同埋唔計較,而我就唔想佢獨力做晒咁辛苦~!!

至於今次聚會就係為左提前賀聖誕節啦,畢竟大時大節我地基本上都會一齊見下~!!
而今晚Beeus就真係越o黎越好笑啦,事因佢而家d反應同對答真係搞笑到不得了呀~!!
可能我地都唔算係見得佢好密添啦,所以每次見親佢都覺得係另一個新階段囉~!!

圍埋最主要都係講下最近圍內d人o既生活事宜啦,畢竟返工都已經冇咩好再講喇~!!
始終圈中唔少主要成員都陸續生左小朋友喇,大家就更加係各自生活各自忙碌添嚕~!?
真正可以再將大家聚埋一齊o既機會就更少喇,不過咁樣拆開下聚會都未嘗唔係壞事~?!

聖誕節大家都係覺得出面好迫好多人,所以我地而家主打都係以飯局聚會為重心啦~!!
始終要出去出面同d人迫又好似好辛苦咁嚕,所以我地都寧願搵一個地方見面傾下計就算~!!

台長: Ethan~
人氣(4,023) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文