24h購物| | PChome| 登入
2021-04-28 18:37:02| 人氣231| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

27/4/2021


經過左差唔多四個半月冇聚埋過,只係今次因為Phoebe生日而出下場啦~?!
早前發生左d事而令我覺得唔好受開始,及後佢地就只係跟返大隊去排期先~!!

今晚約左7:00pm上去佢地新屋見面,事因佢地早前已經搬左去另一度住喇~!!
至於司欣就預早出去買定今晚d野食同埋蛋糕,事關今轉活動係慶生環節嘛~!!

我就冇咩特別表現得唔開心或者令佢地唔好受,但我就估計司欣已經感覺到d野~?!
不過大家都仲想繼續玩落去咪繼續囉,而我亦都冇諗住咁早就玩拆穿佢地喇~?!

是晚聚會同以往都係一樣啦,最重要都係講下自己生活同埋工作上o既問題啦~?!
加上近期疫情問題又考慮緊係咪要打針一事,大家都有一齊去傾過下自己睇法~?!

整體氣氛同以往都係咁上下樣啦,但係我又唔覺得今次可以有乜太大突破啦~?!
至於主角都係繼續談及小朋友問題做主打,所以我都有就住呢方面講下其他情況~?!
畢竟自己身邊其他朋友都做左人父母喇,咁咪拎下其他人o既情況出o黎探討下囉~!!

佢地覺得我呢輪突然間咁樣唔出場一段時間,係因為我掛住指拖而唔得閒出現啦~?!
不過咁樣亦再一次證明佢地好唔了解我,而且亦從來冇諗過自己有咩問題囉~?!
當然佢地都好想可以回復返之前聚會o既基本水平,但我暫時就唔覺得好有必要喇~?!

台長: Ethan~
人氣(231) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文