24h購物| | PChome| 登入
2005-07-23 21:05:57| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

死cheap精

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21-July-2005

今天放工o個時好激氣!!!!
死人kitty, 正一老虔婆, 自己嫁唔出唔抵得我放工有街去
都6點啦, 我都執緊野預備走人,點知佢走埋黎問我XXX做咩d format有d唔o岩
Okay, 執囉~ 不嬲我部腦都short short地架啦, 你o係你部腦睇冇事咪得囉,仲要問點解, 麻鬼煩~ 死都唔放我走
佢都聽到我有電話黎,約左人架啦~ 佢自己想知點解咪慢慢自己諗囉, 又要我坐o係到聽佢講, 等佢研究… 根本我坐o係到都冇contribution架啦
後尾我係勁唔妥佢囉, 佢問我野我勁悔氣同佢講野
sampson都知我趕時間, 都叫我唔好咁心急…
d野又唔係urgent, 仲要係勁唔urgent的, 有咩咪第2日先做囉, 第2日又唔係有野俾我做
死cheap精,用埋d cheap招唔俾我走
佢一定係唔抵得我成日都可以準時放工…大佬呀! 你真係冇野俾我做咪走囉~
哼!好嬲呀! 勁想當面爆粗鬧佢. 當然, 我仲要搵食... 走左先鬧啦
卒之…佢都冇法子…“算啦!”
即撇
可惡呀!!!!

之後去左書展, 最衰死kitty咁遲先放人, 搞到又少左時間去睇書
大豐收呀, 洗左400幾蚊買野, 雖然大部份都唔係我o既
不過買野o既過程真係好滿足
一袋二袋好開心

睇中左把遮, 當時冇買, 點知返左屋企先後悔…
唔緊要, 叫人幫我買, thx

台長: traZ
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文