24h購物| | PChome| 登入
2004-08-20 00:29:14| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遺憾

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去天星碼頭上船前,
我地四圍行下,
點知行行下去左阿瑪遜既小熊國,
記得我同你講過我好想同你一齊去0個度同0的熊bear bear影相,
可惜始終無咁既機會.........
行左一陣,
我地要走腬,要上船,
就係依一刻,突然聽到<終身美麗>,
四處追尋,原來係有人0係度彈鋼琴,我又再一次想起你~~



行去尖東海旁,見到0的高樓大廈,
諗起我倆一齊睇激光匯演,
你仲係0係後面攬住我~~
見到0的欄杆,諗起我倆一齊睇煙花,
我唔夠高,於是坐上欄杆,我仲依靠著你~~



我知我尋晚飲左好多,
雖然wing wing 地,
但我倆的片段仍清晰地在我腦海中重播........



我明白 太放不開你的愛
太熟識你的關懷 分不開
想你該是開心還是悲哀?/!


p.s<我捨不得你>





今天,又再一次看見你,
沒有預料到,
看到你的樣子好像很累很累,
是太夜睡的緣故嗎?

與你傾談了幾句,
感覺你好像不太想我與你說話似的,
算了吧,是我過了火吧;
是我抱著過多的期望吧;
也許,也許.........我不應再打擾你!





Remark: 明明說好了,
為何又要這樣?/!

好好記著那份感覺,
不想發現你真的已不再愛我~~

習慣孤獨 享受寂寞






台長: Tina Ko Go Go
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文