24h購物| | PChome| 登入
2003-07-28 21:34:31| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一錯再錯

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返o左個幾月工,我終於都有強烈唔想返工o既意欲,今朝一起身擘大眼,真係唔想返

一諗到每日返工就係望住個鐘等5:30收工,日日如是,呢D生活實在太呆板太悶,好似…浪費緊生命咁

都唔知自己每日咁樣做係為咩,每朝一諗到果種等晦感覺…我就好怕…

我唔知我第2時大個o左點算,都唔知我可以做咩工…我唔明點解D人可以做一份工做成40幾年…

今次已經係打破o左我o既個人紀錄,我能夠返一份咁o既工都返到成個幾月先嗌唔再想返工,實在太有恆心~



又唔一早講清楚要點做點做,講一D又唔講一D,攪到做完又錯,錯完又改,改完又錯再改…真係火都o黎埋

都唔明點解唔可以用塗改液又用沙膠,擦到手跛紙爛…一D都唔文明!



今日唔知做咩超級眼訓,諗住食完飯即刻訓覺啦,點知有人送Printer o黎喎,仲要放響我個位

攪到我無得訓不特止,仲要企響度等佢o地整完…十分無奈…

攪o左成半個鐘先可以拎返我個位,即刻訓啦…唔願起身



有人考第一請全個Department食Tea,有糯米"池"同Pancake ~~Doris一言驚醒夢中人,話:『好肥o架~』

於是大家只係食o左一粒糯米"池"

果一個真係叻人,咩都咁鬼勁,連出到o黎做o野上Course進修都要考第一拎獎金,佩服~



放工後搵埋細佬逛o左陣旺角,目標係買染髮水,大家都好緊張唔知染完會係點,好緊張呀~~我仍然猶疑緊染唔染好

之後行新世紀…睇袋…去到DoublePark唔見o左我想買果個袋,換上另一款袋

揹o左上身諗o左好耐,總係覺得怪怪的…都係睇多幾間先決定買邊個啦

台長: 阿牙
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文