24h購物| | PChome| 登入
2006-07-10 05:42:51| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

a week ago~ wednesday~ hk trip again

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次去hk...個point又係為左搞証lor~
本來諗住..今次又要答過d問題ge~
but又唔洗wor..

真係走入去submit左份野..比埋$$就走得la~
haha..我簽個証都幾easy ar~
佢全部夾埋都係問左我3條問題..(the following is in english)
1. 我叫咩名
2. 你諗住讀咩
3. 你parnets係做咩.
冇la~就係咁..
我就簽左5年証la~~

其實..我覺得好小..可能因為我表姐簽到10年la~haha

another thing is..我上次上hk..見到曾蔭權..
今次..竟然同粱愛思坐埋同一駕小巴!!!
我係咁見到d高官..唔知我第時會唔會係其中一份子lei..haha

仲有ge就係..今次muji個個靚人..
曬黑左好多...又冇lala 帶左glasses....
話..靚仔左好多..終於冇咁似女人la~..haha..太靚la佢..
同埋唔鬼見左esprit個個靚仔..唔係好開心tim..haha!!

就係咁..連埋shopping ar..就去左4日la~..

台長: vilok
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記 |
此分類下一篇:買ball~
此分類上一篇:a week ago~7th hot pot~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文