24h購物| | PChome| 登入
2008-04-02 20:41:47| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

So miss寫情信、收情信日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十日既半退休生活,終於過咗喇,雖然係今個假期好悶,又無乜嘢玩,去街又無乜目的喎,但幾悶都好,哈.哈...一番工後,對比係忙到頭暈胃痛既生活,梗係覺得吽係屋企都已經好滿足啦!

今個假期,我執好咗自己既書架同書枱,已經成兩年無點大執過喇,今次用咗一日時間去執好佢,同埋裝番部note book係書枱度,心理上好開心,因為好似清理門戶咁,清咗好多垃圾,勁輕鬆呀.執嘢時,搵番陳年既一筒情信,雖然無逐封去睇,但係睇番d信入面既公仔,真係好有童真,原黎以前我都識畫公仔架,只係依家大個咗,好似無咗果種中意寫信比人,又中意等回信既心情,大家現實咗好多咁,係好定唔好呢?! ....已經好耐無收過手寫既咭仔喇!其實只要係中意既人寫比自己,無論d字幾醜都好,即使係象型文字,我相信都會睇得明架,只係依家d人習慣咗玩MSN,慣咗玩FACEBOOK之嘛.

UM..最近識既朋友,都有問我有無玩FACEBOOK,哈哈..我真係勁娘,竟然無開始想去玩過,睇住同事成日都研究裡面既Applications,我真係唔知有乜咁好玩,唯一講係可能我唔係太中意自拍(我又唔係型男索女...哈哈!),唔係太中意放自己d相上網,唔中意有一百幾十個平時都唔見面既人,係一張"所謂"既Friend list度,更加唔想送d假花、請人飲啤酒icon呢d咁啦,所以我代入唔到....真係好out呀!

唯一我樂於分享係我既"小孖星日記",由03年仲讀緊書開始寫,記咗好多我既私密事件,無論開心與否都係我既生活點滴同所見所聞,希望我會繼續有心同閑情去不定期更新,將我既生活大小累積起黎啦!

PS.今次好罕有地post我個樣出黎,kakakaka...用黎懷念我既退休生活架,雖然係呆在家中,但睇我幾悠~~

台長: SuKi
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文