24h購物| | PChome| 登入
2006-12-13 16:51:57| 人氣21| 回應0 | 上一篇

year 3 so far

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好久冇寫過
想記低d野
前幾日生日 雖然冇乜大慶祝
但係係屋企有蛋糕食
收到Angus, Angel, Luke!!, and Chole!! 既msg
都好開心
之前係屋企樓下見到ben with his girll fd/girl-fd
He smile with me, and look so good.
之前又係msn 見到michael
佢唔知講笑定講真
話係umac 見到我幾次
仲ask me 有冇date
I said no
he said 我唔拍je
你靓左咁多
我唔知佢why 咁講
不過佢就算講假 我都feel 有少少happy

星期一個時logistic 同b2b 都要present
我地group 唔知點解可以搞份project搞咁耐
星期日下午2點幾至星期一朝早8點先係澳大電腦室走,..
my god!!
不過其實我都冇乜點做野
真係對唔住peggy,anita,ken 同doris la
SORRY!!
不過我地d感情又fd左la
咁樣我係最想的
我想同多d人熟d ar 
有多d fd ar
可惜偏偏我是一個非常之慢熱的人
真係默哀la!!
Anita佢份人都幾好
ken also 仲有佢d英文好好笑
Doris 都十分好人 
有時真係頂唔順Regina傾project個時佢鵝人把聲
有時又頂唔順佢answers 阿sir 都問題
我有時都窒左佢幾句
不過算la
我唔應該窒佢的
應該唔出聲就算la
話曬佢都係我係umac第一個識既同學仔
我應該對佢好d

仲有2日year3 sem1 就完la
又會到左我唔多like既sem2
希望今年有d改變la
我唔想次次sem2都覺得過得唔開心ar!!

星期日同angel and her fd and Daisy and Shara 去今都食自助餐
希望開心d la
Christmas and new year
I don’t want to stay at home ar
I must contact people to go outside ar!!
I don’t wnat to be so lonely again!!!!

台長: meteor
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文