24h購物| | PChome| 登入
2004-11-19 02:32:43| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爭 d 唔記得 o左佢 ~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我屋企 前幾日
o黎 o左個新成員 ~~~

hohohoho ~~~
呢個新成員
好幫得手 ga ~~~

我宜家 d 衫一有咩事就會搵佢
佢同我老媽宜家係最佳拍擋

佢地2個專幫我解決疑難 ~~~



講 o左咁耐
大家都唔知我個新成員係咩呢 ~~~

haha ~~~
佢就係我 o既最新歡 ~~~~~~~~~~ 勝家衣車 !!!







wah ~~~ hahahahahahaha ~~~
我恨 o左好耐 o既衣車 ar ~~~
好開心 ~~~

等我叫老媽快 d 教我裁衫車衫
咁我又可以自己 design 自己 o既衫

hohoho ~~~

雖然我咁奄尖 jei
但係到時咪都唔會冇衫著 lor ~~~

真係諗到都開心 ~~~

hohohohoho ~~~

台長: SoMan
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文