24h購物| | PChome| 登入
2005-04-13 00:15:55| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哈哈哈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日十分精彩..

星期五, 六, 日...馬拉松式地趕project... 趕評估...

星期六好好笑, 我上廣東話正音班時,
miss要我讀一篇古文, 我竟然將作者周x賢, 讀左周國賢... 哈哈哈!

雖然好多野要做,
但令我好驚訝既係, 我竟然可以o係一個下午之內追番一疊好壯觀既評估
夜晚仲有時間同阿一去食飯!!!

星期一, 放工去左睇報告... 好彩..冇事冇事..
睇完之後同穎雅同埋佢兩個朋友食飯, 食完飯仲一起食甜品tim!
哈哈, 佢地講野好好笑!! 好有趣! 同埋佢地3個真係好勁呀!!!

而家搵番d朋友又好, 或者認識新朋友都好,
我真覺得, 工作了3年, 同一個環境,
我感覺自己有d脫節...

星期二, 放工去睇周國賢concert,
講開concert.. 真係驚險, 本來約左小敏睇, 因為佢都好鐘意周國賢..
但後來唔得閑..之後.. pk, 佢又好鐘意周國賢, 但又趕唔切,
之後...芳芳.. 本來話可以, 後來亦唔得閑... 哈哈, 最後阿一同我涯義氣,
實在太多謝佢!!!
嘩, 周國賢真在太靚仔.. 當然, 唱歌好聽啦... 總之...有才華!!!
我未睇過咁rock既concert, 原來感受現場氣氛係咁好!!

搭mtr番屋企時, 見番倪姑娘.. 好開心
同佢講番d小朋友, 原來最細粒o個個都長大了!!真不知不覺
倪姑娘係傷健中心導師, 我以前好義工認識的...
傷健中心令我好深刻, 係第一個令我感受到"愛"既地方
導師同義工都好有愛心, 唔會對每一個小朋友都嫌棄...
導師即使對小朋友or義工都好正面...


呀, 星期二又要趕工!!!


台長: snowy
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文