24h購物| | PChome| 登入
2011-11-15 00:21:04| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

臨訓前一打打打

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家聽緊人海中遇見你
哈哈

今日特登去左kf行黎行去
都行左一個幾鐘
o係格仔鋪都問左幾耐下
又去埋新都會睇

為既可能只係一個少少既機會
我唔知我係為左實現我既夢想
定係以為咁樣可以搵到錢哈哈

我記得你問過我
點解我好似無理想無夢想
你話你想做雜誌社
我點答你你應該仲記得
我最想係可以開到一間賣精品既鋪頭

今次一試
最少完左我少少既夢想
踏出一少步
總比行都唔行好

夢想! i am coming!
u too! running to those u are chasing!
add oil! both of us!

台長: kaimi&hochi
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文