24h購物| | PChome| 登入
2005-08-07 23:31:44| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

805* 自閉的一天...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來打好了
整個805*
誰知
冇喇喇HAND機
=V= 冇晒.....

8月5*
整天不高興
一起身
出左廳同老豆睇TV
[ 好開心*.. 老豆係第一個令我快樂的人* ]

返入房自閉
係度做埋D無聊野
係YAHOO度SEARCH [朋友]
點知點度D麥DULL* =]
打左個XANGA
好叻

正諗住唔出街之際
有人打泥叫我出去
搞掂好D野
約佢係我樓下等
個地點都OK個啵 =]

去柴公傾計
去左新翠睇野
返屋企

今日行程節目豐富 =V=

今天有很多個唔開心*

很記得這首歌...

眼淺*

同年紀 成為無悔知己
無條件 我錯有你肯包庇
白日夢發過多少遍 班房就是場地

發覺你我一樣眼淺
垂頭哭 要抱我也不丟臉
答應我永遠開心 怎麼都不要食言
道別後仍會相見

翻開紀念冊 留低真摯贈言
無論冷 還是暖 無論近 還是遠
你要堅守不失 是信念

翻開紀念冊 (一本紀念冊)
留低感覺有許多
無論你 還是我 曾做對 還是錯
有了今天基礎 向光輝處直往*


朋友仔..
原來真係好重要*.. =[

台長: siuchinggg*
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文