24h購物| | PChome| 登入
2007-10-03 09:23:39| 人氣43| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

[well]終于有節目

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝唔知做咩又鬼打甘早就起身
跟住先發現琴晚原來啊5 sms過我
問關于5號去去唱k
林林
系咩5號無節目
米去咯

前晚定唔知尋晚akini話巨地新同學去玩
叫我同埋巨一齊去
無問題啊
因為都系4號先去
不過要搭車去龍江燒烤.....
有些少遠
唔可以玩得太夜
唔系又試卑人鬧
呢排系火藥期
我要小心d
不過順便我都想見下akini d新同學咯
不過巨話巨地班的人都好好既
甘就無問題啦
系咩系屋k甘無聊
出去見下人玩下都好啦
我個日都想去燒烤之前同akini去買下野

6號要同kathy.coky夾巨地老公仔.akini成班人出去玩
突然之間又好想快d去街
唔知個日有咩電影睇
有好就唔怕睇啊

系啊
琴日媽咪終于幫我充值左
不過巨傻下傻下甘
同自己沖左500同我就凈沖左200
話沖甘多做乜
仲叫我米亂打甘多電話煲電話粥亂發message喔
我邊有好多喔
委屈.......................

不過算啦
有得用都系一件好事

于是呢4-6號都安排完畢
不過最怕我連續出3日巨地又會話我
但我前3日都無出喔.....

今日表妹同婆婆仲有姨仔巨地又過來玩魯~
好耐無見過巨地啦
記得上次見系系暑假個時
我地仲去左南昆山浸溫泉
超soft的
都幾掛住巨地噶
因為巨地住東莞
所以成日都要放大假先見到
不過d感情依然好好
比起我爸爸啊邊啊d堂兄弟姊妹仲要好好多
我同巨地比起細個個時疏遠左好多
除左表哥
不過巨又要去湖南讀書
琴日先翻左來來我地屋k食左飯
我好中意同表妹表弟巨地玩
巨地雖然比我都細幾多
最大個兩個表妹系孿生既
而家都讀緊6年級
不過巨地都好乖
因為我姨仔系老師
成日管住巨地
但巨地個個都超得意
又唔會好似其他細路甘串或者好煩
兼且巨地都好中意我地
不過巨地住系東莞
系個種城市
始終都會有小小功力
巨地覺得順德真系有小小’up得’
甘又系
比起巨地個度的確系甘

文學社個’辭舊迎新’都唔知幾時去
理得巨
巨要去米順便去下米閃人咯
我同d人又唔熟
少穎又唔去喔.....

所以就凈翻7號同埋夜晚可以寫作業
但悲哀既系
我既作業到而家都未攞過出來...........
我要努力啊~

希望跟住落來既幾日都可以玩得開開心心啊~!

台長: ♡"OK♡
人氣(43) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 高中生活紀實 |
此分類下一篇:[down]突然之間又好down
此分類上一篇:[why]我的十一怎樣過。

kathy
期待同你地去街街啊~~~
2007-10-04 22:43:52
版主回應
me2.....
2007-10-06 20:11:02
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文