24h購物| | PChome| 登入
2003-08-21 18:35:49| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8/10/2003
  果個女仔果同個男仔d野,我都唔理lu~,佢鍾意點做,

咪就點做囉~ 其實都唔到我理o既,講真呢d野又唔關我事,


係我多餘o者,人地追女關我咩事呀?>".< ......


  講真丫,我真係信自己咖,我覺得果個人係好人就係好人,


係衰人就係衰人,咁多年都無咩睇錯人,就好似揀男友咁,


有d,自己識佢果時, 一睇就明知佢係衰人啦~只係自己貪


人型咋麻,最尾咪又係害到自己?佢有咩損失o者,咪只有


我唔聽佢電話,搵我又唔出去囉,佢唔係鍾意我的,佢就根本


唔會hurt,咩掛住我好耐無見,我先唔信啊,想鍚下攬下牙?


哼~~~ 總之,我睇人一定無錯啦,我覺得好人o既,


識落越來越好,覺得衰人果d,我當然有嘗試繼續睇我自己有無睇錯人,


結果咪就係無睇錯囉,仲比佢中傷埋,仲唱衰埋囉,下次唔搏


呢d啦~~~  就算係hurt得我好勁,同過我一齊的男仔,


佢都唔係衰人來咖,只係對我衰咋,佢人格,人品係好咖!


只係,愛情有時真係會煩到一個人對對方衰,無辦法~


算啦, 講咁多野都係想講<唔理啦我,唔好問我呀!>


因為我激死左啦,又唔聽人講!!!


   我自己都有野煩咖!!


ps 總之,希望佢地大家都唔係為左想拍拖而拍拖,


   而係鍾意大家啦, 我都有試過為想拍拖而拍拖,


   但係已經好耐啦,唔係真係鍾意果個人,都真係

   點追都唔制呀!


無意思囉因為我覺得,呢個世界咁多人,我真係唔信唔會搵到


一個自己又鍾意,對方又鍾意你,而且係好人o既人!


我喜歡等到自己遇到一個雙方都係咁諗o既人先一齊^~^"

台長: 傻詩
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文