24h購物| | PChome| 登入
2005-12-31 06:53:01| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幸福...?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月27日

今日去左UNCLE BILL 同AUNTIE EVE屋企gathering, 唔知點解, 所有uncles 都好多野講, UNCLE BILL 今年成70幾歲, 佢後生果陣係MILITARY 度SERVICE, 係佢屋企有好多好多相, 50年前ge 澳門, 50年前ge 香港, 菲律賓, 佢去菲律賓服役ge 相, 好似睇返粵語殘片咁… 聽佢講佢後生果陣ge經歷, 突然之間, 我覺得有回憶真係一件好好ge 事呀! 而相就係其中一種收藏回憶ge好方法…. 所以我要影多d相先得!

UNCLE BILL同AUNTIE EVE 係一對好特別ge couples, AUNTIE EVE 今年先40幾歲… 見到佢, 我忍唔住問佢慣唔慣係美國ge生活… 佢話佢平時唔多出街,因為UNCLE BILL鐘意stay 係屋企,平日佢就係去返下學,睇下電視,種下花,執下屋咁... 果時我o念..唔係掛...咁咪極度悶...!但係gather 左一晚之後, 發覺原來佢生活得好幸福(至少佢覺得係咁喇….)而佢亦好enjoy呢一種平平淡淡ge生活..或者,幸福其實係可以好簡單! 又或者,一路以來,我將幸福ge定義定得太過複雜… 又或者... 30年後,我都會嚮往呢一種平淡ge生活...

<珍惜今日, 因為它就是明天的美好回憶> from 金雞ii

台長: 【SiCa06】
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文