24h購物| | PChome| 登入
2008-09-22 02:12:25| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

VI 記錄心情 iPod touch

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

﹣﹣﹣﹣﹣﹣

20080918 1302
今朝六點九收到你既sms,唔知點解我好似聽到電話聲咁醒咗,真係好奇怪,勉強撐住眼瞓同你傳咗幾條短訊,見你無反應我就瞓番。
你話你琴晚點幾喺sms同佢講分手但佢無覆你,雖然我唔知咩原因,不過就當係解脫喇!唔好再俾機會佢去繼續去傷害你,佢唔識珍惜你,你就去搵一個識珍惜你既人啦;唔會搵唔到,就算真係無都總好過繼續活喺佢陰影下傷害自己。
見到你咁我都唔好過,振作做番自己。

1319


Tik

﹣﹣﹣﹣﹣﹣

20080918 2204
頭先放學打俾你,佢竟然係同你一齊瞓陣覺,咁啫係佢氹番你,分手唔成功啦......
我唔係想咒你,但我真係唔想三日唔埋聽到佢點對你,令你唔開心。
我覺得同佢做朋友無問題,但佢對感情真係不敢恭維。見住佢就好似睇到以前既你咁,真係令我好激氣。
我尊重你任何決定,但同時都希望你有個對自己好既決定。我有諗過係咪有啲因素因為你幫緊佢做grad proj所以佢唔可以同你分手住。我唔係想咁小人之心,只係我唔知佢有幾愛你,一個會一腳踏兩船既人會有幾好,我真係唔知......
我唔想再為你感到心酸......

2223


Tik

﹣﹣﹣﹣﹣﹣

20080919 1343
你既一篇日記再次打亂咗我既思緒同生活。我以為你已經忘記咗我開始新生活,雖然我唔知你過成點,但我想你知我過得點;所以有咩心情都會記低,包括依家既心情。
我既日記打亂咗你既生活,令你傷心喊過、影響你工作;同時你既日紀對我都一樣,不過有啲唔同係我喊唔出,因為我知道喊完之後我都係要一個人繼續生活。
仲愛但唔可以一齊,因為相處有問題......我會一世記得呢句說話。你話你無勇氣面對,我都一樣,如果真係見到你,我諗我真係會講唔出一句說話。
你話我會做第一個被你忘記既人,我真係希望我做唔到,十萬個唔願意......
有好多說話屈喺心,自己一直都唔去諗,因為我諗咗講咗你知都唔會得到我想要既嘢......而且我怕我要聽多次由你口中講出我唔想聽既說話。
無論點都好,我最唔想既係你因為我而傷心難過但我唔喺你身邊......

1408


Tik

﹣﹣﹣﹣﹣﹣

20080920 1440
原來一路堅持去睇我地個舊日記係會有回報,因為我終於等到你再開post。不過唔知幾時你就唔會再去睇同開post,我諗嗰時就係你唔再愛我唔再掛住我同忘記我既時候。
我聽咗一日<憑甚麼愛你>,感覺異常複雜。你又有無聽過<會呼吸的痛>?
我真係好感動感激你仲咁在意我既事會為我既事而喊,連做嘢時都係成個腦都係我。我知咁係好衰,但我真係開心,因為我唔係單戀,你人走咗但心無走;起初我真係無晒自信好唔甘心,點解你只係識咗佢無耐就同佢一齊?真係咁恨不得要即刻離開我?點解唔俾個時間大家去解決問題?點解要逃避?點解唔俾個時間大家諗凊楚大家需要啲咩?我地係咪真係相處唔到到機會都唔俾大家?
當初要絕情既係你,依家講真心話既又係你,點解要咁對我?我呢個幾月都好守遊戲規則,無再打擾你無再纏住你,但竟然唔守規則既係你。不過如果你係識守既當初又點會明明愛我但去同第二個一齊。點解你要咁自私,要兩個對你好既人唔開心?
你記得我日記有一篇關於「無情」既文章嘛?其實我係俾你睇架!你話我地既分開唔關佢事,辜勿論有無關連都好,我都想你明白同知道,就算你同佢分手後會否同我一齊都好,我都衷心想你明白愛情係自私但應該坦白面對自己。
我夠膽講咁多嘢,因為我括咗出去,我知你睇完可能以後有咩心情有咩事都唔會記低俾我知,但我更加希望你睇完會坦白唔去逃避。

1525



Tik

﹣﹣﹣﹣﹣﹣

台長: Tik
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Jottings |
此分類下一篇:VII 記錄心情 iPod touch
此分類上一篇:V 記錄心情 iPod touch

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文